عضو هیئت رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: عمان می‌تواند به عنوان سکوی پرتاب صادرات محصولات خراسان رضوی قرار گیرد و مناسبت‌های سیاسی بین این ۲ کشور می‌تواند در این حوزه کمک دهنده باشد.
کد خبر: ۵۵۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 20 January 2018

به گزارش تابناک : علیرضا تیموری اظهار داشت: امنیت اقتصادی تولید تا در نتیجه صادرات به وجود می‌آید و به همین علت باید برای هر بازار حتی بالقوه نیز برنامه‌ریزی داشت.

وی با تأکید بر اینکه باید تولیدکنندگان داخلی به تولید جنس باکیفیت تأکید داشته باشند، خاطرنشان کرد: با این حال هر نوع جنسی که تولید شود باز هم در دنیا خریدارانی دارد که باید آنها را پیدا کنیم.

عضو هیئت رئیسه خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: در خراسان رضوی نیز باید به فکر بازارهای صادراتی جدید باشیم و می‌توان گفت که عمان سکوی پرتابی است که می‌تواند برای رشد صادرات در خراسان رضوی بسیار مفید باشد.

تیموری تأکید کرد: مناسبت‌های سیاسی بین کشور ایران و کشور عمان وجود دارد می‌تواند در صادرات بسیار کمک دهنده بوده و علاوه بر این بازارهای مناسبی برای محصولات ایرانی نیز در آن وجود دارد.

وی بیان کرد: امتیازاتی نیز به کشور عمان داده شده که می‌تواند به عنوان مقصد صادرات مجدد کالاهای ایرانی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار