مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با دستور استاندار خوزستان جشنواره اقوام به عنوان کارناوال شادی در شهرستان‌های خوزستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷ 18 January 2018

افشین حیدری در جشنواره نشاط اجتماعی با حضور اقوام ایرانی و جشن ازدواج ۲۰ زوج جوان خوزستانی که امشب ( پنجشنبه 28 دی‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره آغاز کاری جدید در خوزستان است. امروز چند برنامه خوب از جمله افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ورزشی، تجلیل از باشگاه‌های برتر سطح استان و این جشنواره وزین در خوزستان برگزار شد.

وی ادامه داد: این جشنواره آغاز فصلی جدید از برنامه‌های پر از شادی و نشاطی است که مقرر شده است در جای‌جای خوزستان برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: جشنواره اقوام که از امشب کلید خورده و تا یکشنبه شب ادامه دارد، کاری از حوزه معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان است، به عنوان کارناوال شادی در جای‌جای استان نیز برگزار خواهد شد.

حیدری افزود: امروز نیز استاندار خوزستان دستور دادند که جشنواره اقوام در شهرستان‌های استان برگزار شود.

 در این جشنواره گروه‌های موسیقی از اقوام مختلف شامل کرد، ترک، لر و عرب به اجرای موسیقی سنتی قوم خود پرداختند و جشن ازدواج ۲۰ زوج جوان خوزستانی نیز برگزار شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار