آثار 23 عکاس خوزستانی به جشنواره بین‌المللی عکس خیام راه پیدا کرد.
کد خبر: ۵۵۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳ 16 January 2018

نتایج پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام اعلام شد و آثار 23 عکاس خوزستانی به این جشنواره راه پیدا کرد. در میان این 23 نفر نام چهار عکاس خبرگزاری ایسنای خوزستان نیز به چشم می‌خورد.

عکس‌های امین نظری، شایان حاجی‌نجف، علی‌رضا محمدی و محمد آهنگر، عکاسان ایسنای خوزستان، به ترتیب در بخش‌های آزاد تک رنگ، آزاد رنگی، شهر و گردشگری از سوی هیات داوران جشنواره بین‌المللی عکس خیام پذیرفته شدند.

دیگر راه یافتگاه این جشنواره در بخش شهر مصطفی اکبری، محمد راشدی، محسن بن‌سعید، نوید افتخاری، مهدیه حلفی و آروشا امیدی هستند.

در بخش تلفن آثار پویان رستمی، امین زمزم، پرویز بشارت‌پور، زینب خلیلیان، محسن بن‌سعید، در بخش آزاد رنگی امین زمزم، محمد خاکسارمدنی، محسن بن‌سعید، امیر هادیان و ارکیده تحویلداری و در بخش گردشگری آثار سینا اسفندیارپور، امین زمزم، ساسان رشتی‌پور و سعید بهداروندی به این جشنواره راه پیدا کردند.

همچنین در بخش آزاد آثار تک ‌رنگ محمد خاکسارمدنی، محمد راشدی، امین زمزم، مهدی کمازاده و در بخش خلاقانه عکس‌های وحید موسوی و ندا نویدپور به جشنواره خیام راه پیدا کرد.

جشنواره خیام بزرگ‌ترین رقابت عکاسی ایران و تنها جشنواره ایرانی است که زیر نظر فدراسيون بين‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) برگزار می‌شود و امسال پنجمین سال برگزاری این جشنواره است.

جشنواره خیام در شش بخش برگزار شد و هر شرکت‌کننده مجوز ارسال چهار اثر به هر بخش را دارد. آثار ارسالی به جشنواره خیام در چهار مرحله داوری شده و آثار برتر در مرحله نمایشگاهی و شش بخش‌ در روز اختتامیه جشنواره در اردیبهشت سال آینده اعلام خواهند شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار