مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: امسال برای اولین بار طی مدت ۹ ماه، ۵۸۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی را در استان ثبت کردیم که این یک آمار منحصر به فرد بوده است.
کد خبر: ۵۵۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 16 January 2018

به گزارش تابناک : علی رسولیان در افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار کرد: اساس کار و هدف نمایشگاه بین‌المللی مشهد ایجاد مرکز تجارت منطقه‌ای بوده و در این راه یک بازوی کمک برای ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: ما در تلاش هستیم تا بتوانیم با کمک مجموعه نمایشگاه بین‌المللی و همه فعالان حوزه اقتصاد، شهر مشهد را به مرکزی به عنوان تبادل تجارت منطقه‌ای تبدیل کنیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری خراسان رضوی افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی، امسال برای اولین بار طی مدت ۹ ماه، ۵۸۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی را در استان ثبت کردیم که این یک آمار منحصر به فرد بوده است.

رسولیان خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می‌دهد توجه به حوزه سرمایه‌گذاری علی‌الخصوص استفاده از سرمایه‌های خارجی در استان توسعه خوبی پیدا کرده است. به عنوان مثال ما در حوزه کاغذ سرمایه خارجی را به خوبی جذب کردیم و توانستیم تولید کاغذ را در استان به اندازه‌ای تقویت کنیم که به چین صادرات داشته باشیم.

 وی با اشاره به اینکه در حوزه مواد غذایی و همچنین حوزه فولاد و صنایع معدنی شرکت‌های خارجی حضور خوبی در استان دارند، تصریح کرد: امیدواریم با مجموعه مشوق‌ها و شرایطی که در بهبود فضای کسب و کار ایجاد می‌شود بتوانیم توسعه بیشتری را برای این بخش ایجاد کنیم.

 

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار