رئیس هیئت جودو، جوجیستو و کوراش خراسان‌رضوی از برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های جودو بین المللی جام توس در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ 15 January 2018

به گزارش تابناک : حسین محمودی اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با فدراسیون جودو مقرر شده است که در سال آینده مشهد مقدس میزبان رقابت‌های جودوی توس باشد که قرار است به صورت بین‌المللی برگزار شود.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان خراسان رضوی ادامه داد: تلاش داریم کشورهای صاحب سبک و حرفه‌ای و همچنین شناخته شده بین‌المللی در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند و قرار است زمان برگزاری رقابت‌ها نیز همزمان با ایام ولادت فردوسی؛ شاعر بلندآوازه باشد.

محمودی افزود: در حوزه شهرستان‌ها نیز هیئت جودوی استان برنامه‌ریزی مناسبی داشته و در حال حاضر 12 شهرستان استان در حوزه جودو فعالیت می‌کنند و در تلاش هستیم تعداد شهرستان‌های فعال در حوزه جودو استان را افزایش دهیم و در پایان دوره چهارساله فعالیت هیئت این تعداد را به 18 شهرستان برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 5 هزار ورزشکار سازمان یافته جودو در سطح استان خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که تعداد یک پنجم آن را بانوان جودوکار استان تشکیل می‌دهند گفت: همچنین 14 باشگاه ورزشی در این حوزه در سطح مشهدمقدس در حال فعالیت هستند.

رئیس هیئت جودو و کوراش استان خراسان رضوی تصریح کرد: استعدادها و ظرفیت‌های بسیار مناسبی در بخش بانوان در هیئت جودو در اختیار داریم و حتی ملی پوشانی نیز در این رده‌ها به تیم‌های مختلف ملی اعزام شده‌اند و تیم بزرگسالان بانوان استان نیز به مقام قهرمانی کشور رسیده و تمام اینها بیانگر این است که باید توجه بیشتری به بخش بانوان داشته باشیم.

 

 

 

منبع : تسنیم 

برچسب ها: هیئت جودو ، شهر مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار