مدیرعامل صندوق بیمه‌های اجتماعی روستاییان و عشایر از رفع مشکل بازنشستگی پیش از موعد مستمری‌بگیران این صندوق خبر داد و گفت: حقوق و سه ماه معوقه ۹۰۰۰ نفر در دی ماه پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۵۵۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 14 January 2018

به گزارش تابناک : محمدرضا رستمی در حاشیه امضای تفاهمنامه با اتحادیه زنبورداران، به صدور احکام بازنشستگی پیش از موعد که هفته گذشته وزیر رفاه دستور آن را صادر کرد، اشاره کرد و افزود: مشکل ایجاد شده در راستای بازنشستگی پیش از موعد بیمه‌شدگان صندوق روستاییان و عشایر برطرف شد و بر اساس دستور وزیر رفاه، ۳۰۰۰ پرونده بازنشستگی پیش از موعد ارسال شده و ۶۵۰۰ پرونده در دست اقدام به زودی تعیین تکلیف شده و حقوقشان واریز خواهد شد.

وی اظهار داشت: تمامی حقوق مستمری‌بگیران همزمان با کارمندان صندوق روستاییان و عشایر در دی ماه پرداخت می‌شود و سه ماه معوقه آنها نیز همراه با حقوق واریز خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بیمه‌های اجتماعی روستاییان و عشایر با اشاره به اینکه تا پایان سال ۳۰ هزار نفر از طرح بازنشستگی پیش از موعد برخوردار می‌شوند، گفت: این طرح مربوط به سال ۹۳ بود که سرانجام سال گذشته با دستور نمایندگان به تصویب رسید و در مرحله اول، حقوق ۹۰۰۰ نفر از این مستمری‌بگیران همزمان با حقوق دی ماه پرداخت خواهد شد و مابقی نیز تا پایان سال محقق می‌شود.

رستمی همچنین به عیدی مستمری‌بگیران اشاره کرد و گفت: ۴۳ هزار مستمری‌بگیر، عیدی خود را همراه با حقوق بهمن ماه دریافت خواهند کرد.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار