معاون رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت: در سه ماه اخیر با حمایت دستگاه قضایی مشکل 58 واحد تولیدی این استان برطرف شد.
کد خبر: ۵۵۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 11 January 2018

به گزارش تابناک : سیدامیر مرتضوی روز پنجشنبه در آیین گشایش دفتر کمیسیون حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری سبزوار افزود: در این مدت 116 بازدید از طریق دفاتر در حوزه شهرک های صنعتی و 19 مورد به دست مقامات قضایی صورت گرفت که مشکل 58 واحد تولیدی و صنعتی برطرف شد.
وی اظهار کرد: با تشکیل شعب ویژه در حوزه صنعت در دادسراها، دادگاهها و دادگاههای تجدید نظر خراسان رضوی در سطح واحدهای تولیدی تلاش شده با آسیب شناسی در بخش های مالیات، بانک ها، تامین اجتماعی و شرکت های خدماتی مشکل واحدها تولید وصنعتی رفع شود.
معاون رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: از طریق کمیسیون حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری در شهرستانهای گناباد، تربت حیدریه، نیشابور، چناران، قوچان، مشهد و فریمان از ابتدای امسال مشکل 180 واحد تولیدی و صنعتی برطرف شده است.
وی با بیان اینکه حمایت قضایی از سرمایه گذاری مشروع یکی از برنامه های دستگاه قضایی خراسان رضوی است گفت: با تشکیل ستاد پیگیری دستورالعمل اجرایی سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، وظایفی برای دستگاههای قضایی و نهادهای مرتبط مشخص شده است.
معاون رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: یکی از برنامه های این کمیسیون تعیین وضعیت واحدهای تولیدی و صنعت تعطیل شده و بلاتکلیف است که سبب تضییع حقوق و اموال عمومی است که باید تعیین تکلیف شوند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی نیز گفت: از مجموع 45 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان 38 شهرک آن فعال است.
مسعود مهدی زاده مقدم افزود: به لحاظ تعداد 44 درصد سهم صنعت خراسان رضوی در شهرکهای صنعتی مستقر است که 22 درصد سرمایه گذاری و 39 درصد اشتغال استان را تشکیل می دهد.
وی اظهار کرد: از ابتدای امسال 74 واحد صنعتی در خراسان رضوی به بهره برداری رسید و مشکلات 58 واحد راکد برطرف شده است.
مدیر خانه صنعت، معدن و تجارت سبزوار نیز گفت: 240 واحد صنعتی با ظرفیت پنج هزار اشتغال در سبزوار فعال است.
حسین طلوع نیا افزود: حدود 10 واحد صنعتی در شهرستان سبزوار مشکلاتی دارند که با راه اندازی دفتر کمیسیون حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری در این شهرستان، گرفتاری آنها برطرف می شود.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار