تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختیاری گفت: با انهدام 25 باند تهيه و توزيع مواد افيوني در استان كشفيات مواد مخدر در 10 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۵۴۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 06 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: با كشف دو تن و 75 كيلوگرم انواع مواد مخدر طي 10 ماهه سال جاري در استان رشد 27 درصدي نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اين حوزه را شاهد بودیم.
 وي افزود: با برنامه‌ريزي همه جانبه و همچنين افزايش توان عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان در اين مدت 25 باند تهيه و توزيع مواد مخدر در نقاط مختلف استان متلاشي و اعضاي آن‌ها دستگير شدند.
 سردار غلامزاده در ادامه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را از ديگر برنامه‌هاي فرماندهي انتظامي استان دانست و گفت: با اجراي طرح‌هاي مختلف عملياتي در سراسر استان تعداد 538 نفر از توزيع كنندگان خرد مواد افيوني دستگير و به مراجع قضایي معرفي شدند.
وی با اشاره به پاكسازي كامل دو منطقه آلوده در سطح استان طي سال جاريف تصريح كرد: در اجراي مطالبه به حق مردم، پليس استان طرح‌هاي پاكسازي مناطق آلوده را در اولويت قرار داده و با اجراي دو عمليات حساب شده در اين مناطق 136 نفر از عوامل اصلي تهيه و توزيع مواد مخدر را دستگير و به مقامات قضایي معرفي كرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار