کد خبر: ۵۴۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳ 31 December 2017

دستگیری سارقان خودرو


ساری - خبرنگار کیهان:فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی سرقت دو دستگاه خودروی پراید در تنکابن کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی دو سارق حرفه‌ای خودرو در این شهرستان شدند.
سرهنگ رامین شمس گفت: پلیس در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را در حین سرقت یک دستگاه خودروی پراید در این شهرستان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن افزود: متهمان در بازجویی‌های به‌عمل آمده تاکنون به سرقت دو دستگاه خودروی پراید در این شهرستان اعتراف کردند و در بازرسی‌های به‌عمل آمده از محل اختفای متهمان دو دستگاه خودروی پراید سرقتی کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
اراذل و اوباش در دام قانون
تبریز - خبرنگار کیهان: رئیس پلیس تبریز گفت: پلیس تبریز 5 تن از اراذل و اوباش این شهر را دستگیر و زندانی کرد.
سرهنگ فرهنگ نوروزی افزود: این افراد با جرایم عربده‌کشی، قمه‌کشی، شرب خمر، دزدی و حمله به مردم به دنبال ایجاد فضای ناامن در سطح شهر بودند.وی اضافه کرد: از این افراد خنجر، قمه و آلات و ادوات جرم کشف و ضبط شد.
روغن تقلبی
رشت - خبرنگار کیهان: فرمانده نیروی انتظامی صومعه‌سرا از پلمب یک کارگاه تولید روغن تقلبی خودرو در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ عبدالعلی شعبانی گفت: در این کارگاه با استفاده از دستگاه‌های پرس و بسته‌بندی انواع روغن‌های بی‌کیفیت، انواع آب رادیاتور، شیشه‌شور و ضدیخ با برندهای مختلف تولید می‌شد.وی اضافه کرد: این کارگاه پلمب و صاحب آن نیز دستگیر شد.
کشف مواد افیونی
کرمان - فارس: فرمانده انتظامی شهرستان فاریاب از کشف مواد افیونی در این شهرستان خبر داد.
یوسف سلیمانی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان فاریاب طی انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند مقدار 334 کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.
مرگ خاموش
اصفهان - فارس: مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از فوت دو خانم میانسال در دو حادثه جداگانه بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن خبر داد.
محمد شریعتی گفت: درمورد اول که در محله باتون واقع در خیابان زینبیه گزارش شده بود از شنیده شدن مدت زمان زیاد صدای باز بودن دوش حمام و نگرانی همسایه طبقه پایین از احتمال خطر حاکی می‌شد که پس از حضور گروه امداد و نجات در محل فوت خانم حدود 38 ساله در حمام مشاهده و گزارش شد.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: درمورد بعدی نیز که ساعتی بعد به سازمان توسط همسایه‌ها اعلام شد عدم خروج چند روزه سکنه ساختمان و در پی آن استنشاق بوی تعفن توسط همسایه در محله لیمجیر خیابان امام خمینی اعلام که تیم دوم به محل اعزام و پس از حضور عوامل انتظامی و باز کردن درب منزل جسد زن جوان در آنجا رویت شد.
زلزله در شوشتر
اهواز - ایرنا: زلزله‌ای به بزرگی چهار ریشتر دیروز گوریه شوشتر در خوزستان را لرزاند.
به گزارش مرکز لرزه‌نگاری کشوری، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زلزله در ساعت 9/02 دقیقه صبح در عمق 9 کیلومتری زمین به وقوع پیوست.
از خسارت احتمالی این زمین‌لرزه تاکنون گزارشی دریافت نشده است.
همچنین زلزله‌ای دیگر به بزرگی 2/1 ریشتر نیز ساعت 6:52 دقیقه دیروز در عمق هشت کیلومتری زمین گوریه را لرزاند.
آتش در جنگل
گنبدکاووس- ایرنا: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مینودشت در شرق استان گلستان می‌گوید که آتش‌سوزی روز جمعه به 28 هزار و 500 مترمربع از عرصه‌های جنگلی و باغی این شهرستان خسارت سطحی وارد کرد.
قربانعلی گرایلو گفت: با تلاش نیروهای منابع طبیعی و مردم، آتش پس از دو ساعت مهار شد اما نیروها برای اطفای کامل آتش تا عصر روز جمعه در محل باقی ماندند.
گرایلو ادامه داد: آتش‌سوزی به سه هزار و 500 مترمربع از عرصه‌های جنگلی طول آرام و 25 هزار مترمربع از یک قطعه عرصه باغی اطراف جنگل خسارت سطحی وارد کرد.وی در خصوص علت آتش‌سوزی تصریح کرد:‌ با توجه به ساعت وقوع حادثه، به احتمال زیاد عامل انسانی دلیل این آتش‌سوزی بوده است.
آتش در چادر زلزله‌زدگان
کرمانشاه- فارس: 15 چادر اسکان اضطراری زلزله‌زدگان در شهرستان سرپل ذهاب که در مجاورت یکدیگر قرار گرفته بودند، دچار حریق شدند. این آتش‌سوزی موجب شد این چادرها دچارحریق شده و شعله‌های آتش از یک چادر آغاز شده بود و نهایتا به سایر چادرها گسترش یافت. دلیل وقوع این سانحه اتصال سیم‌کشی برق در داخل یکی از چادرها اعلام شده است که نهایتا بدون اینکه صدمه جانی به‌دنبال داشته باشد، توسط نیروهای آتش‌نشانی خاموش شد.
قاچاق کالا
نیشابور- تسنیم: فرمانده انتظامی نیشابور از کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در نیشابور خبر داد. سرهنگ حسین بیات مختاری اظهار داشت: در اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق کالا پلیس آگاهی این فرماندهی با یک سری تحقیقات پلیسی به سرنخ‌هایی از ورود یک دستگاه خودرو تریلی حامل کالای قاچاق به شهر نیشابور دست یافتند.وی تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با کنترل مبادی ورودی شهر نیشابور یک دستگاه خودرو تریلی را شناسایی و در بازرسی از آن مقدار 2 تن و 440 کیلوگرم برنج قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.
داروی قاچاق
گرگان- تسنیم: فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف اقلام دارویی قاچاق در یک عملیات پلیسی خبر داد.
سرتیپ علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: در این عملیات که با هماهنگی مراجع قضائی و با بسیج کلیه امکانات و نیروهای پلیس آگاهی در «گرگان و گنبدکاووس» به مرحله اجرا گذاشته شد،‌ 29 هزار و 550 قلم انواع داروی فاقد مجوز و قاچاق به ارزش بیش از 300 میلیون ریال کشف شد. فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به توقیف 2 دستگاه خودرو و دستگیری 3 متهم در این عملیات خاطرنشان کرد: داروهای فاقد مجوز پس از صورتجلسه تحویل مراجع قضائی شد.
ضبط محموله پرندگان شکارشده
اهواز- ایسنا: رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان کارون از کشف 168 قطعه پرنده شکار شده از متخلفین شکار و صید در این شهرستان خبر داد. مصطفی استاد چینی‌گر اظهار کرد: محیط‌بانان یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان کارون طی گشت و کنترل در حوزه استحفاظی به یک نفر متخلف صید و حمل غیرمجاز پرندگان آبزی و کنارآبزی برخورد کرده و ضمن دستگیری متخلف، تعداد168 قطعه پرنده آبزی از نوع چنگر و اردک کله سبز کشف و ضبط شد.
توقیف خودرو و موتورسیکلت خارجی
بندرعباس- ایسنا: فرمانده بایگانی دریابانی بندرعباس گفت: ماموران مرزبانی بندرعباس یک دستگاه خودروی شاسی بلند نیسان مورانو و یک دستگاه موتورسیکلت مینی 50 که توسط دو شناور قصد ورود به بندرعباس را داشتند توقیف کردند. سرهنگ کوروش بازیار بیان کرد: خدمه شناورها که با دیدن مرزبانان غافلگیر شده بودند قصد متواری شدن از محل را داشته که در یک اقدام ضربتی هر دو شناور توقیف شد.وی با بیان اینکه یک نفر متهم در این زمینه دستگیر شده است خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی خودرو و موتورسیکلت توقیفی را 3 میلیارد و 480 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار