در بامداد امروز، بیش از 140 کیلو گرم تریاک توسط گردان امنیتی 603 امام علی (ع) داراب کشف شد.
کد خبر: ۵۴۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 27 December 2017

تابناک فارس به نقل از داراب آنلاین:سرهنگ غلامرضا صادق زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب گفت: بامداد امروز تیم های اطلاعات - عملیات گردان امنیتی 603 امام علی (ع) داراب در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از جا به جایی محموله مواد مخدر به صورت جاساز توسط خودروی پژو در محور بندرعباس داراب دست یافتند.

 

فرمانده سپاه ناحیه داراب افزود : ماموران گردان امنیتی با کسب خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی شهرستان داراب بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند و برای پیگیری این اخبار به صورت کاملا پوششی وارد عمل شده و خودروی پژو که محموله مواد افیونی را به شمال استان قاچاق می کرد از مبدا تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ صادق زاده بیان نمود: ماموران و بسیجیان گردان امنیتی 603 پس از چند ساعت کنترل و مراقبت های نامحسوس و با کنترل محورهای عبوری بندرعباس - داراب یک خودروی سواری پژو که با سرعت زیاد در حرکت بود، شناسایی و آن را متوقف و در بازرسی از این خودرو بالغ بر 140 کیلوگرم تریاک کشف و دو نفر قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی گردید.

وی به ضرورت مشارکت اجتماعی در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و افزود: این مهم توفیقات نیروهای امنیتی را تضمین کرده و موجب ناامنی فعالیت قاچاقچیان می‌شود. و اگر امروز علی رغم توطئه های موجود در کشورهای پیرامونی، امنیت مطلوبی در مرزها و داخل کشور شاهد هستیم، علت آن جانفشانی نیروهای امنیتی -اطلاعاتی است که با تمام سختی ها این امنیت را به وجود آوردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار