پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نیشابور دست رد به رشوه 37 میلیون ریالی خرده فروش حرفه ای مواد افیونی زد.
کد خبر: ۵۴۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 21 December 2017

به گزارش تابناک : سرهنگ "سیدمهدی تقوی" رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي گفت: در اجراي طرح ارتقاء ‌امنيت اجتماعي شب گذشته یکی از تیم های پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیشابور هنگام گشت زنی در سطح شهر به مردی جوان مظنون شدند.

وی افزود: ماموران گشت پس از بررسی مدارک هویتی این فرد در بازرسی کیف همراه او مقادیری مواد مخدر بسته بندی شده، کشف کردند.

سرهنگ تقوی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی هنگام بازجویی و تشکیل پرونده برای آزادی اش مبلغ 37 میلیون و 500هزار ریال وجه نقد به 6 مامور  پلیس مبارزه با مواد مخدر به عنوان رشوه پیشنهاد می کند که با صحت عمل این ماموران وظیفه شناس رشوه پيشنهادي رد و متهم پس از تشكيل پرونده براي انجام مراحل قانوني به مقام قضائي معرفي شد.

رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي بیان داشت: در همین راستا 2 مامور وظیفه شناس کلانتری 13 شهرستان نیشابور نیز مبلغ 30 میلیون ریال رشوه پیشنهادی یک متهم را هنگام انتقال او به زندان رد کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروزه صداقت ، تعهد و وظیفه شناسی از خصايص پليس در مسائل مادي است و ترويج این فرهنگ در رشد و تعالي آحاد جامعه ضروري و اقدام این ماموران وظیفه شناس براي ساير کارکنان و آحاد مردم الگو است.






منبع : پایگاه خبری پلیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار