یک چهارم نهایی جام_حذفی
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و تراکتورسازی در وقت‌های قانونی با تساوی خاتمه یافته بود در ضربات پنالتی این استقلال خوزستان بود که توانست تراکتور را از پیش رو بردارد.
کد خبر: ۵۴۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 19 December 2017
به گزارش تابناک تبریز، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و تراکتورسازی در وقت‌های قانونی با تساوی خاتمه یافته بود در ضربات پنالتی این استقلال خوزستان بود که توانست تراکتور را از پیش رو بردارد. دیداری که در ضربات پنالتی به برتری 4 بر 3 استقلال خوزستان انجامید.

این دیدار در 120 دقیقه گلی نداشت و همچنین محمد ایران‌پوریان نیز در قیقه 114 پنالتی خود را از دست داده بود.

در ضربات پنالتی کلودیو مارینی، سلمان بحرانی، میثم دورقی و علیرضا زندوی از استقلال خوزستان پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کردند. در سوی مقابل نیز محمد ایران‌پوریان، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، گلزنان تراکتورسازی در ضربات پنالتی بودند. همچنین محمدرضا مهدی‌زاده و محمدرضا آزادی نیز نتوانست پنالتی خود را به گل تبدیل کند.

با این پیروزی، استقلال خوزستان موفق شد خود را به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی برساند.

محمدحسین زاهدی‌فرد کار قضاوت این دیدار را برعهده دارد. او به یونس دلفی، عقیل کعبی و محمدامین آرا‌م‌طبع از استقلال خوزستان و مهدی کیانی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد. داور فرزاد حاتمی را به‌خاطر خطای عجیبیش با کارت قرمز مستقیم و کریم بوستانی، مربی استقلال خوزستان را هم به‌خاطر اعتراض از نیمکت تیمش اخراج کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :