پیکر سیدعلی حسینی کوهنورد جانباخته مشهدی در اشترانکوه روز شنبه با حضور اقشار مختلف مردم، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر و جمعی از مسئولان امداد و نجات خراسان رضوی و کشور پس از تشییع در مشهد به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۵۳۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 16 December 2017
به گزارش تابناک : مراسم وداع با تشییع پیکر زنده ‌یاد حسینی نجاتگر کوهستان هلال ‌احمر با حضور رئیس سازمان امداد و نجات کشور، مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی، شماری از نمایندگان شورای شهر مشهد و استان در سالن ورزشی مهر هلال احمر مشهد برگزار شد. پس از آن پیکر این کوهنورد در حرم مطهر رضوی طواف داده شد و برای تدفین به روستای دولت آباد انتقا یافت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در این مراسم به نمایندگی از رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به خانواده مرحوم و تمامی امدادگران و نجاتگران تسلیت گفت و از خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت، رحمت و علو درجات مسئلت نمود.
در قسمتی از این مراسم زیارت پرفیض عاشورا قرائت شد و در خاتمه پیکر این امدادگر جوان در روستای دولت آباد مشهد به خاک سپرده شد.
سیدعلی حسینی 16 آذر جاری در جریان یک صعود ورزشی به همراه هفت کوهنورد دیگر در حادثه سقوط بهمن در ارتفاعات اشترانکوه استان لرستان جان باخت.







منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار