مسؤول اکران فیلم‌های جشنواره فیلم عمار در خراسان رضوی گفت: افتتاحیه این جشنواره در سینما«آفریقا» و اکران مرکزی در سینما«قدس» مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 16 December 2017
به گزارش تابناک : وحید عطایی امروز اظهار داشت: امسال برخلاف سال‌های گذشته، افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما«آفریقا» و‌ اکران مردمی آن در سینما «قدس» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از آن جایی که هدف ما این بوده تا افراد بیشتری بتوانند از تولیدات و آثار شرکت‌کننده در جشنواره بهره ببرند، امسال دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه آزاد واحد مشهد و مجتمع آفتاب نیز به اکران فیلم‌های جشنواره می‌پردازند.

مسؤول اکران فیلم‌های جشنواره فیلم عمار در خراسان رضوی بیان کرد: امسال موضوع فیلم‌های جشنواره حول محور«کار و کارگر» است که در 20 حلقه «دی وی دی» به جشنواره رسیده و به نمایش درمی‌آیند.

عطایی تأکید کرد: آثاری که به جشنواره رسیده‌اند، در قالب‌های مختلف فیلم داستانی، مستند و انیمیشن هستند که از این میان انیمیشن کمترین تعداد را به خود اختصاص داده است.

وی متذکر شد: سال گذشته تولیدات جشنواره بسیار مورد توجه قرار گرفت و در 17 یا 18 جایگاه به معرفی جشنواره پرداخته شد که در نهایت در 6 ماه، چیزی بالغ بر 240 اکران انجام شد و گزارش‌های تصویری آن نیز به دست ما رسید.

مسؤول اکران فیلم‌های جشنواره فیلم عمار در خراسان رضوی یادآور شد: هدف ما این است که فیلم‌ها و آثار این جشنواره در بسیاری از مناطق مختلف اکران شود و مردم ما بتوانند از این آثار‌ بهره کافی را ببرند.

عطایی عنوان کرد: هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حدود 2000 تا 2500 اثر برگزار می‌شود و موضوع آن را مسائلی همچون مدافعان حرم، سبک زندگی و کار و کارگر تشکیل می‌دهد.





منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار