یک بازیگر سینما و تلوزیون با بیان اینکه در سریال پایتخت 4 نقش روحانی آذری زبان را بازی خواهم کرد، گفت: به احتمال فراوان سریال معمای شاه از مهرماه سال جاری روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۵۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷ 28 June 2015
علی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص ویژه برنامه سفره‌های همدلی اظهار کرد: این برنامه مورد اقبال مردم استان خراسان رضوی قرار گرفته و به نظر من برنامه‌ای موفق است.

وی در خصوص حضور خود در فیلم معمای شاه نیز گفت: در معمای شاه  نقش دکتر فاطمی وزیر امور خارجه مصدق را بازی می‌کنم  که البته همسر دکتر فاطمی من را بعد از تست گریم تایید کرده است.

سلیمانی در خصوص آخرین وضعیت این مجموعه فاخر نیز بیان داشت: در خصوص معمای شاه بر اساس ـخرین اطلاعات من این  سریال در 3 بخش 25 قسمتی تهیه شده که 25 قسمت اول آن به احتمال فراوان از مهرماه سال جاری جمعه شب‌ها از ساعت 22 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود و به نظر من تولید این سریال تا سال 1395 نیز ادامه خواهد یافت.

این بازیگر سینا و تلوزیون در خصوص اولین تله فیلم خود نیز تصریح کرد: من پیش از این نیز مستند داستانی ساخته بودم اما اولین کار تله فیلم خود را با نام بازگشت در سال جاری کارگردانی خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: کار خوبی نیز با صدا و سیمای استان خراسان رضوی آغاز کردیم که ایده‌آل ما برای پخش آن در سینماهای کشور است و در یکسال اخیر نگارش این فیلنامه با موضوع شهدای غواص در حال انجام بوده که با آمدن 175شهید غواص به میهن یک سکانس دیگر به آن اضافه کرده‌ایم.

سلیمانی در خصوص حضور خود در پایتخت 4 نیز اظهار کرد: یکی دیگر از کارهای من حضور در سریال پایتخت 4 است که به احتمال فراوان از قسمت یازده و و دوازده به این سریال اضافه می‌شوم و نقش یک روحانی آذری زبان را در این سریال بازی خواهم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار