عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بدهی ۱۵ هزار میلیارد تومانی وزارت بهداشت یک چالش اساسی برای دولت است.
کد خبر: ۵۳۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 14 December 2017
به گزارش تابناک : غلامرضا کاتب ظهر امروز در جلسه شورای درمانی گرمسار اظهار داشت: طرح تحول سلامت یکی از بهترین طرح‌های دولت یازدهم بود که در مزه موفق‌ترین طرح‌ها نیز قرار گرفت.

وی با اشاره به چالش کسری بودجه در طرح تحول نظام سلامت تصریح کرد: بدهی ۱۵ میلیارد تومانی وزارت بهداشت در این طرح مشکلات عدیده‌ای را برای دولت فراهم کرده است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در طرح تحول سلامت مشکلات زیادی وجود داشت خاطرنشان کرد: عدم تناسب درآمد و اعتبار موجود در کشور با هزینه‌های این طرح مهم‌ترین نقیصه این طرح است.

وی با بیان اینکه در این طرح بالغ‌بر ۱۰ میلیون نفر بیمه عمر شدند و به ازای هر نفر ۴۰ هزار تومان از سوی دولت پرداخت‌شده است افزود: بالغ‌بر ۴ هزار میلیارد تومان از سوی دولت برای بیمه عمر پرداخت شد و این مبلغ سنگینی برای دولت است.

کاتب با بیان اینکه باید این طرح با مشارکت مردم اجرایی می‌شد تصریح اذعان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان ابراز داشت: در بودجه سال آینده تغییرات چندانی در اعتبارات وزارت بهداشت ایجاد نمی‌شود.




منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار