مدیرکل راهداری خراسان‌رضوی گفت: براساس گزارشات موجود با وجود بارندگی در برخی از مسیرهای مختلف خراسان‌رضوی هیچ مشکلی در عبور و مرور خودروها وجود نداشته و تمام جاده‌ها باز و تردد در آنها در حال انجام است.
کد خبر: ۵۳۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 14 December 2017
به گزارش تابناک : ابراهیم نصری اظهار داشت: براساس گزارشات موجود با وجود بارندگی در برخی از مسیرهای مختلف خراسان‌رضوی هیچ مشکلی در عبور و مرور خودروها وجود نداشته و تمام جاده‌ها باز و تردد در آنها در حال انجام است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون بارش‌های پراکنده‌ای در محور "فیروزهگ به "سرولایت" گزارش شده و علاوه بر اینها در محور قوچان به درگز جاده "زوباران" مه و مشکل دیده وجود دارد.

مدیرکل راهداری خراسان‌رضوی با بیان اینکه در برخی از محورهای دیگر استان نیز مه مشاهده شده است، خاطرنشان کرد: در جاده مشهد به کلات گردنه "گوجگی" مه وجود داشته و رانندگان باید با نهایت دقت به رانندگی مبادرت داشته باشند.

نصری ادامه داد: طبق اعلامیه‌های اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی هوای سرد و بارندگی‌های پراکنده تا ابتدای هفته آینده در خراسان‌رضوی وجود دارد وبه همین علت رانندگان باید برای رفت و آمد در مسیرهای صعب العبور تجهیزات موردنیاز را به همراه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تیم‌های نگهداری جاده‌های روستایی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند که اقدامات مورد نیاز برای باز بودن محورهای مواصلاتی را در استان داشته باشدن وبه همین علت مشکلی در رفت و آمد در راه‌های روستایی استان نیز وجود ندارد.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار