مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی از بارش باران در 11 شهرستان این استان و بر زمین نشستن برف در شهرستان باخرز خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۵۳۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 14 December 2017
به گزارش تابناک : محسن عراقی زاده روز پنجشنبه افزود: در این مدت در شهرستانهای قوچان، سبزوار، گلمکان، مشهد، تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، جغتای،کلات، تایباد و باخرز باران باریده است.
وی ادامه داد: باخرز در شرق خراسان رضوی تنها شهرستانی بود که در این مدت شاهد بارش برف بود. بیشترین بارش باران هم از همین شهر به میزان حدود شش میلیمتر گزارش شده است.
مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی همچنین گفت: در پی بارندگی اخیر شاخص امروز 23 آذر کیفیت هوای مشهد نیز با 66 در شرایط سالم قرار گرفته است.
وی در ادامه به افزایش چند درجه ای دمای روزانه هوا در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: بیشینه دمای امروز هوای مشهد شش درجه سلسیوس پیش بینی شده که تا روز شنبه هفته آتی به بیش از 10 درجه می رسد.
عراقی زاده گفت: میانگین دمای شبانه هوا در خراسان رضوی طی این مدت تغییری نداشته و در مشهد دمای شبانه همچنان زیر صفر باقی می ماند.
باخرز با دمای هشت درجه زیر صفر و خواف با دمای 10 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار