مدیرعامل باشگاه ایرنجوان بوشهر گفت: وقتی مسئولان باشگاه استقلال به شکل مسالمت آمیز حاضر به تسویه حساب با ما نیستند ما هم به روش دیگری کار را جلو می بریم.
کد خبر: ۵۳۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 14 December 2017
به گزارش تابناک : مدیرعامل باشگاه ایرنجوان بوشهر گفت: وقتی مسئولان باشگاه استقلال به شکل مسالمت آمیز حاضر به تسویه حساب با ما نیستند ما هم به روش دیگری کار را جلو می بریم.
به رغم اخطارهایی که مسئولان باشگاه ایرانجوان بوشهر در ارتباط با تسویه حساب باشگاه استقلال با این تیم جنوبی داده بودند مدیران تیم تهرانی بی تفاوت به تسویه پول رضایت‌نامه مهدی قائدی هنوز هم ۱۰۰ میلیون باقی مانده از طلب باشگاه ایرانجوان را به این تیم نداده اند.
علی وزیری در این باره اظهار داشت: آخرین مهلتی که پندار توفیقی از طرف باشگاه از ما درخواست کرد روز پنجشنبه هفته قبل بود که ما باز هم تا یکشنبه این هفته صبر کردیم ولی باز هم حتی تماسی از باشگاه استقلال برقرار نشد تا لااقل در این باره با ما مذاکرات جدیدی انجام بدهند و این بی تفاوتی ما را بر آن داشت تا اقدامات بعدی را انجام بدهیم.
وی افزود: از طریق وکیل مان در تهران مدارک مربوط به تعهد باشگاه استقلال مبنی بر پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان برای انتقال مهدی قائدی را در اختیارش قرار دادیم تا از باشگاه استقلال شکایت کند. ما نمی خواستیم کار به اینجا بکشد. باشگاه استقلال و هوادارانش مانند همه تیم های دیگر برای ما محترم هستند ولی ما هم هزینه های خودمان را داریم و در این شرایط که الان برای یک سفر به تهران، چیزی در حدود ۶۰ میلیون تومان هزینه متحمل شده ایم تا به مصاف استقلال برویم، نمی توانیم پیگیر مطالبات حقه باشگاه خصوصی مان نباشیم.
وزیری ادامه داد: ما که دولت پشتمان نیست هر زمان کم آوردیم سخنگوی دولت بگوید هزینه های بدهی ها با ما! ما دستمان را روی زانوی خودمان است و برای همین هم از استقلال شکایت کردیم تا به حق مان برسیم.
مدیرعامل باشگاه ایرنجوان بوشهر که تیمش حریف بعدی استقلال در دور یک چهارم نهایی جام حذفی است در باره بازی هفته آینده خاطر نشان کرد: تیم ما سابقه شکست دادن تیم های بزرگ را در کارنامه اش دارد و برای این دیدار هم با انرژی و توان بالایی در حال آماده سازی هستیم. مربی تیم مان فیلم بازی های استقلال را به دقت آنالیز کرده و انشااله با قدرت رودرروی این تیم قرار خواهیم گرفت.
وی در این ارتباط که برای ایجاد انگیزه بین نفرات تیم پاداشی هم در نظر گرفته شده یا نه به مشرق گفت: طبق آیین نامه باشگاه و بردهای بیرون از خانه رفتار می کنیم. ضمن اینکه همه بچه ها از بازی را استقلال و آن هم در استادیوم آزادی به اندازه کامل انگیزه دارند ولی البته اگر تیم بتواند به نیمه نهایی برسد ما هم از خجالت بچه های تیم درخواهیم آمد.
تیم های استقلال و ایرانجوان بوشهر در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز دوشنبه هفته آینده ۲۷ آبان باید در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۱۶:۲۰ به مصاف هم بروند.






منبع : مشرق 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار