مهاجم ایرانی شاغل در لیگ هلند درباره عملکرد اخیر خود در این تیم به صحبت پرداخت.
کد خبر: ۵۳۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 13 December 2017
به گزارش تابناک : رضا قوچان نژاد فصل قبل با به ثمر رساندن ۲۰ گل در لیگ هلند عملکرد بسیار خوبی داشت ولی در این فصل با افت روبه‌رو شده است. تیم او (هیرنفین) امشب (چهارشنبه) در جریان رقابت‌های لیگ هلند باید برابر فاینورد به میدان برود؛ دیداری که به احتمال زیاد رضا قوچان نژاد در آن نیمکت نشین خواهد بود. 
به نقل از پایگاه اینترنتی omropfryslan، قوچان نژاد درباره عملکردش در هیرنفین و چرایی افت خود در این فصل گفت: من فصل گذشته ۲۰ گل برای تیمم به ثمر رساندم. بازیکن مهمی در تیم بودم و توانستم بهترین بازیکن سال باشگاه شوم. این فصل هم شانس‌هایی برای گلزنی داشتم که این فرصت‌ها را از دست دادم. هر بازیکنی فراز و نشیب دارد و با چنین دوره‌ای روبه‌رو می‌شود و این همان چیزی است که من الان با آن روبه‌رو هستم. باید این شرایط را بپذیرم و در ادامه تلاش کنم با خوشبینی و تلاش بیشتر بار دیگر به روند گلزنی بازگردم.
مهاجم ایرانی، یورگن اشترپل سرمربی تیمش را سرزنش نمی‌کند و می‌گوید مشکلی با سرمربی تیم ندارد. در همین زمینه گوچی ادامه داد: به هیچ وجه سرمربی مسئول این فرم من نیست و من اصلا او را مقصر نمی‌دانم و سرزنش نمی‌کنم. او به دنبال به میدان فرستادن بهترین بازیکنان در تیم است تا تیم نتیجه بگیرد.
او در پاسخ به این سوال که با ادامه این روند ممکن است جایگاهش را در تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی از دست بدهد گفت: من الان اصلا به جام جهانی فکر نمی‌کنم و نگرانی هم بابت این موضوع ندارم. نیم سال تا شروع جام جهانی فرصت باقی است. تنها تمرکز من الان روی تیم خودم و بازی‌های پیش رو است تا نتیجه لازم را کسب کنیم.




منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار