مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: امکانات ورزشی شهرداری باید به صورت متوازن در مشهد توزیع شود.
کد خبر: ۵۳۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 13 December 2017
به گزارش تابناک : کوروش صبوریان صبح چهارشنبه در دیدار با شهردار مشهد اظهارکرد:ورزش اصلی ترین عامل  نشاط و سلامت در جامعه بوده و باید از این ظرفیت برای ترویج شور و نشاط در شهر استفاده شود.

وی افزود: مشهد با ظرفیت‌ها و فرصت‌های فراوانی که دارد قطعا می‌تواند در حوزه برگزاری میزبانی‌های ملی و بین المللی و همچنین برگزاری همایش‌های ورزش همگانی شهری پیشگام و موفق باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: باید برای پراکندگی اماکن ورزشی شهر مشهد طرحی آماده شود تا امکانات و اماکن ورزشی دستگاه‌ها و شهرداری به صورت متوازن در شهر توزیع شود .همچنین شهرداری می‌تواند با استفاده از ظرفیت و موقعیت مجموعه ورزشی تختی مشهد با همکاری با اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مجموعه‌ای ویژه برای شهروندان مشهدی به وجود آورد.

شهردار مشهد نیز در این دیدار گفت: در ورزش به دنبال جنجال و حواشی نیستیم باید و باید با فرهنگ‌سازی و کار اصولی در محلات، مناطق و کل شهر در راستای توسعه و ترویج ورزش که نقش غیر قابل انکار در ایجاد شور و نشاط در جامعه و ارتقا سلامت شهروندان دارد گام برداریم.

قاسم تقی زاده خامسی گفت: شهرداری مشهد چند سالن در آستانه افتتاح دارد که می‌تواند با همکاری با اداره کل ورزش و جوانان این سالن‌ها را برای استفاده بانوان اختصاص دهد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار