نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید دارد معتدلین دو جریان اصولگرا و اصلاح طلبان باید به گفتگو و مذاکره با هم بپردازند.
کد خبر: ۵۳۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶ 13 December 2017
به گزارش تابناک : علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره ایده مطرح شده از سوی برخی چهره های سیاسی مبنی بر ضرورت گفتگوی بین اصولگرایان و اصلاح طلبان،گفت: گفت و گو همیشه خوب و مفید است، من همواره بر این موضوع تاکید کرده ام که معتدل های هر دو گروه می توانند با هم همکاری و تعامل داشته باشند و مقدمه این کار هم گفت و گو است.
مطهری در پاسخ به این سوْال که آیا اصولگرایان تحمل این را دارند که حتی بر سر مسائل اختلافی با اصلاح طلبان سر یک میز بنشینند و مذاکره کنند گفت: همه این مسائل اختلافی نیز قابل بحث است ،البته تندروهای اصولگرا نگاه بدی به اصلاح طلبان دارند و اصلاح طلبان را ضد انقلاب و ولایت فَقیه می دانندو آنهایی که چنین دیدی دارند طبیعی است که نمی توانند گفت و گو کنند ولی ما بین اصولگراها افراد فهمیده و عاقل زیاد داریم .
وی در مورد اینکه آیا مصداق این اصولگرایان اعتدالی و معقول می توانند چهره هایی چون لاریجانی و ناطق نوری باشند، گفت: این افراد جزو معتدلین در جریان اصولگرا هستند و می توانند در این زمینه نقش افرین باشند .
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه در جریان اصلاحات چه کسانی می توانند پیش قدم شوند گفت: در جریان اصلاحات نیز اقای عارف می توانند تاثیر گذار باشد، آقای خاتمی نیز می تواند این نقش را به عهده بگیرد البته اگر به وی اجازه گفت و گو بدهند.





منبع : دیده بان ایران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار