توسط استاندار کرمان الهامی مدیرکل ارتباطات و فنآوری اطلاعات استان کرمان از جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان اخراج شد.
کد خبر: ۵۳۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 13 December 2017
علیرضا رزم‌حسینی امشب در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری کرمان با انتقاد شدید از عملکرد وزارت ارتباطات در استان کرمان اظهار داشت: 25 دقیقه امکان برقراری ارتباط با کرمان برای پیگیری وضعیت زلزله را نداشتم.

وی با اشاره به اینکه وزارت ارتباطات باید فکری برای استان کرمان در هنگام بحران کند گفت: ما در شرایط اضطراری هستیم و باید استان کرمان به‌صورت خاص مورد توجه قرار گیرد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در زلزله 6.1 ریشتری روز جمعه دهم آذرماه نیز آنتن‌دهی تلفن همراه دچار مشکل شد افزود: هفته گذشته از وزارت ارتباطات تعدادی آمدند و چرخی در استان زدند و رفتند.

رزم‌حسینی در این جلسه توضیحات الهامی مدیرکل ارتباطات و فنآوری استانداری کرمان را قانع‌کننده ندانست و وی را از جلسه ستاد مدیریت بحران استان اخراج کرد.

استاندار کرمان در ارتباط تلفنی با محمدجواد آذرجهرمی وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات گفت: مدیران شما در استان بی‌اختیارند و نیازمندی‌های استان با مستندات بارها اعلام شده است.

وی با بیان اینکه 86 نقطه کور ارتباطی در استان کرمان وجود دارد افزود: ما در مواقع بحران با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم که باید برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار