عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: ساختار شورای عالی اصلاح‌طلبان باید حفظ شود زیرا احزاب فراگیری در کشور وجود ندارند.
کد خبر: ۵۳۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹ 13 December 2017
به گزارش تابناک : عبدالله ناصری عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره  صحبت های منتجب نیا مبنی بر اینکه عملکرد شورای عالی سیاستگذاری باعث ناکامی فراکسیون امید بوده است، اظهار کرد: تمامی احزاب اصلاح‌طلب در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان حضور دارند و در حال حاضر کارگروهی به منظور تغییر ساختار نیروی انسانی این شورا تشکیل شده و جمع‌بندی‌های اولیه نیز صورت گرفته است.

وی افزود: تمامی احزاب اصلاح‌طلب از جمله حزب اعتماد ملی به این جمع‌بندی رسیده‌اند که ساختار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان باید حفظ شود، لذا لازم است تا این مجموعه متشکل از اشخاص حقیقی و حقوقی باشد.

ناصری تصریح کرد: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان باید درباره تأثیرگذاری احزاب و نیروهای انسانی به جمع‌بندی نهایی برسد، البته این مسئله که شورای عالی به کار خود ادامه دهد مورد تأئید اکثر تشکل‌های اصلاح‌طلب است.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بیان کرد: اکنون شورای عالی در مورد آئین‌نامه‌ها و مسائل حقوقی به جمع‌بندی نهایی رسیده است و تا مدتی قبل از انتخابات مجلس ترکیب جدید آن مشخص خواهد شد. البته این مسئله به این معنا نیست که ریاست و یا اعضای این شورا تغییر پیدا کند.

ناصری ادامه داد: قرار است احزاب گسترده و فراگیر اصلاح‌طلب که تأثیرگذاری بیشتری در عرصه اجتماعی و انتخاباتی دارند، جایگاه پررنگ‌تری در شورای عالی سیاستگذاری داشته باشند.

وی با اشاره به صحبت‌های منتجب‌نیا مبنی بر اینکه بهتر است احزاب اصلاح‌طلب به جای شورای عالی سیاستگذاری به فعالیت بپردازند، اذعان کرد: شرایط کشور ما به گونه‌ای است که تا زمانی احزاب فراگیر شکل نگرفته، لازم است تشکل‌ها به صورت جبهه‌ای عمل کنند، چرا که از نظر حکومت و جامعه مدنی فعالیت‌های حزبی در کشور ما چندان نهادینه نشده است و به نظر می‌رسد که عملکرد جبهه‌ای در هر دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب بازدهی بهتری خواهد داشت.






منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار