مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران گفت: حمیدرضا جهانیان دیگر سمتی در باشگاه نفت ندارد و وزارت نفت باید مالک جدیدی را معرفی کند.
کد خبر: ۵۳۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 12 December 2017
به گزارش تابناک : درباره ممنوعیت فعالیت فوتبالی از سوی حمیدرضا جهانیان اظهار کرد: پیرو نامه های قبلی که برای جلوگیری از فعالیت های جهانیان در باشگاه به شورای مرکزی ورزش وزارت نفت صادر کرده و از اعضای این شورا درخواست کردند تا به منظور جلوگیری از بروز اشکال در ادامه فعالیت های باشگاه نفت نسبت به تعیین تکلیف مالکیت این باشگاه اقدام کنند در تاریخ 13آذرماه 96بار دیگر به سلحشور رئیس شورای مرکزی ورزش وزارت نفت نامه زدم و به او اعلام کردم صدور مجوز باشگاه نفت به نام جهانیان و شرکت مطبوعش مقدور نیست به همین دلیل باید هر چه سریعتر مالکیت باشگاه نفت تعیین شود.

از نظر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران وزارت نفت مالک این باشگاه است

او ادامه داد:از نظر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در حال حاضر وزارت نفت مالک این باشگاه است و نفت تهران سمتی در این باشگاه ندارد.شنیدم 2شرکت برای خرید باشگاه نفت متقاضی هستند که باید وزارت نفت در مورد آنها تصمیم گیری و مالک جدید را به ما معرفی کند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان در پایان تصریح کرد:امیدوارم هر چه سریعتر مالک باشگاه نفت اعلام شود تا در نقل و انتقالات نیم فصل حضور قدرتمندانه ای داشته باشد. در کل موضوع این است که جهانیان سمتی در نفت تهران ندارد و امیدوارم شورای ورزش وزارت نفت هم به نامه های ارسالی از سوی اداره کل ورزش و جوانان توجه کند.





منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار