معاون سیاسى وزیر کشور گفت: صلاحیت استانداران پیشنهادى در اولین جلسه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهوری بررسى می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 12 December 2017
به گزارش تابناک : اسماعیل جبارزاده معاون سیاسى وزیر کشور درباره معرفی استانداران جدید به دولت، گفت: صلاحیت استانداران پیشنهادى در اولین جلسه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهوری بررسى می‌شود.

وى با اشاره به انتخاب استاندار خانم افزود: وزیر کشور همواره در به کارگیرى ظرفیت بانوان و جوانان در دستگاه‌ها تاکید دارد و به استانداران توصیه کرده است که در پست‌هاى مدیریتى از ظرفیت بانوان استفاده کنند.

معاون سیاسى وزیر کشور تصریح کرد: از جوانان و بانوانى که توان اجرایى دارند در دستگاه‌ها استفاده خواهد شد، چراکه این موضوع جز مطالبات وزیر از استانداران است، همچنین طبق گزارش‌هاى ارائه شده این نوع انتصاب‌ها در استان‌ها آغاز شده است.

جبارزاده همچنین درباره لایحه تقسیمات کشورى و زمان ارائه آن به مجلس شوراى اسلامى، اظهار کرد: وزارت کشور در تلاش است این لایحه را به صورت جامع تنظیم کند.

معاون سیاسى وزیر کشور درباره تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنى بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستى، متذکر شد: ترامپ ندانسته جامعه جهانى به خصوص مسلمانان را علیه خودش بسیج کرده است، رئیس جمهور آمریکا مسئله اى را مطرح کرده که میان همه مسلمانان مشترک است و به نکته اى پرداخته که همه نسبت به آن حساسیت دارند.

جبارزاده اضافه کرد: هیچ مسلمانى در دنیا قدس را به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر به رسمیت نمی‌شناسد و از این جهت می‌توان گفت که ترامپ سیاستمدارى است که از نتیجه تصمیماتش اطلاع و آگاهى ندارد.

معاون سیاسی وزیر کشور اظهار کرد: خدا با مسلمانان است و شاید بخشى از پیروزى‌هایی که در آینده نصیب مسلمانان می‌شود، توسط رئیس جمهور آمریکا رقم بخورد.






منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار