مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت: بخاری نفتی چکه ای از مدارس سطح این استان بطور کامل حذف شده است. هم اینک پنج هزار و 243 دستگاه بخاری نفتی موجود در مدارس از نوع استاندارد و امن است.
کد خبر: ۵۳۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 11 December 2017
به گزارش تابناک : جاسم حسین پور روز دوشنبه 11به وجود هزار و 804 شعله بخاری گازی در مدارس خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: همه سامانه های گرمایشی موجود در مدارس ایمنی و استانداردهای لازم را دارند. 
وی افزود: در اطلاعیه ها و دستورالعملهای ابلاغی به مدارس ضرورت کنترل وسایل گرمایشی یادآوری شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی استاندارد سازی وسایل گرمایشی را در قالب نصب پکیج و رادیاتور مهمترین برنامه این اداره کل اعلام و بیان کرد: البته در برخی مدارس که دارای کلاس به تعداد انگشت شمار هستند نصب موتورخانه منطقی نیست لذا با خرید و واگذاری بخاریهای گازی و ایمن تلاش شده تا این کمبود جبران شود.
وی ادامه داد: طی نیمه نخست امسال در 200 مدرسه با هزینه 90 میلیارد ریال سامانه گرمایشی استاندارد نصب شده است. 
حسین پور به تلاش دولت در اجرای پروژه های استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس اشاره و بیان کرد: از سال 92 تا پایان نیمه نخست امسال 2 هزار و 801 پروژه با هزینه 1300 میلیارد ریال در این زمینه در خراسان رضوی اجرا شده است. 
خراسان رضوی با یک میلیون و 200 هزار دانش آموز 9 درصد جمعیت دانش آموزی کشور را در خود جای داده و دارای 7500 ساختمان آموزشی است.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار