سخنگوی ستاد پیگیری حادثه اشترانکوه در هیات کوهنوردی خراسان رضوی گفت: پیکرهای هفت کوهنورد جانباخته خراسانی در ارتفاعات اشترانکوه لرستان هم اینک در مسیر انتقال به مشهد است.
کد خبر: ۵۳۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 11 December 2017
به گزارش تابناک : مجید مذهبی روز دوشنبه افزود: پیکر این کوهنوردان فقید از طریق زمینی و تحت الحفظ نیابت قضایی دادستانی مشهد در حال انتقال به این شهر است چون اگر قرار بود تشریفات قضایی در استان لرستان انجام شود انتقال جنازه ها به خراسان رضوی و مشهد به درازا می کشید.
وی ادامه داد: حرکت خودروی حامل اجساد کند است اما به هیچوجه استقبال و مشایعتی در کار نیست و تنها کوهنوردان اراکی چون از استانهایی بودند که برای کمک به جستجوی کوهنوردان مشهدی رفته بودند اجازه یافتند که خودروی حمل را بدرقه کنند.
سخنگوی ستاد پیگیری حادثه اشترانکوه در هیات کوهنوردی خراسان رضوی گفت: اجساد باید پس از رسیدن به مشهد باید بدون تاخیر و مستقیم به پزشکی قانونی منتقل شوند و بعد از تحویل به خانواده ها مراحل بعدی تا تدفین صورت می گیرد.
وی افزود: پس از رسیدن پیکرهای جانباختگان مراسم وداع و تجلیل با حضور مردم، همنوردان و خانواده های کوهنوردان درگذشته برگزار می شود زیرا این ورزشکاران ستاره های کوهنوردی و قهرمانان ملی و استانی هستند که برای اعتلای نام ایران بسیار تلاش کرده اند.
تیم 14 نفره کوهنوردی از مشهد و یک کوهنورد راهنما از شهرستان الیگودرز روز پنجشنبه 16 آذر هنگام بازگشت از ارتفاعات اشترانکوه در استان لرستان به علت ریزش بهمن و برف و کولاک شدید دچار حادثه شد. در این حادثه هشت نفر شامل هفت نفر از کوهنوردان خراسانی و یک کوهنورد محلی به عنوان راهنما جان خود را از دست دادند.







منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار