بیشترین بودجه پیشنهادی دولت در سال ۹۷ در بین وزارتخانه‌‌ها به وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی اختصاص یافته است. حال باید دید وزارت کار با بیشترین بودجه تا چه حد در جهت پیشبرد وظایف خود موفق است.
کد خبر: ۵۳۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 11 December 2017
به گزارش تابناک : در لایحه پیشنهادی بودجه 97 مجموع بودجه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه هم در بخش اعتبارات هزینه‌ای و هم در بخش تملک دارایی‌های سرمایه‌ای 32 هزار و 560 میلیارد و 570 میلیارد تومان پیشنهاد شده است.

بر این اساس، بودجه پیشنهادی ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هزار و 744 میلیارد و 790 میلیون تومان و بودجه صندوق بازنشستگی کشوری 30 هزار و 234 هزار میلیون تومان به مجلس پیشنهاد شده است.

سایر ردیف‌های بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کمک به اداره و نگهداری مجموعه‌های تفریحی و ورزشی کارگران، صندوق بیمه اجتماعی کشاورازان، روستاییان و عشایر، کمک به موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مهارت و شکل گیری و توانمندسازی تعاونی‌ها در نظر گرفته شده است.

بیشترین بودجه پیشنهادی در بین وزارتخانه‌‌ها به وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و کمترین بودجه به وزارت نفت اختصاص یافته است.از جمله برنامه های این وزارتخانه اشتغالزایی، بهبود روابط کار، ساماندهی قراردادهای کار، بهبود وضعیت بازنشستگان صندوق فولاد، بهبود وضعیت بازنشستگان تأمین اجتماعی و غیره است که به درستی انجام نشده است و مشکلات عدیده ای در این بخش ها داریم.





منبع : تسنیم 
برچسب ها: وزارت کار ، بودجه 97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار