دوره آموزشی تیمهای سگهای زنده یاب موسوم به 'آنست' با حضور مسئول تیمهای آنست کشور و 11 امدادگر این تیم زیر نظر صلیب سرخ آلمان روز دوشنبه در مشهد آغاز شد.
کد خبر: ۵۳۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 11 December 2017
به گزارش تابناک : رئیس مرکز آموزش و نگهداری سگهای زنده یاب سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران گفت: دوره آموزشی جستجو و نجات در سه مرحله زیر نظر صلیب سرخ آلمان اجرا شد. مرحله نخست این دوره آموزشی در کرمان، مرحله دوم در شیراز سومین مرحله آن در مشهد برپا شده است.
اسماعیل اسکندری افزود: در این دوره آموزشی بین المللی تمامی فعالیتهای تیمهای زنده یاب مورد بررسی قرار می ‌گیرد و به منظور از بین بردن کاستیها و نقاط ضعف تیمهای ارزیابی، آموزشهای لازم ارائه می شود.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز گفت: دوره آموزشی ویژه تیمهای آنست هلال احمر برای 6 استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سمنان، گلستان و مازندران تا 21 آذر جاری در مرکز آموزشهای تخصصی مشهد دادمه دارد. 
اسماعیل بهمن آبادی افزود: در این دوره تیمهای آنست مهارتهای ارتباط با مصدوم ، آشنایی با موانع و فرمانپذیری را زیر نظر 'مارک هافمن و سیگی هافر' از مربیان آنست صلیب سرخ آلمان فرا می گیرند. 





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار