رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:یک میلیون و سیصد هزار معلول در سامانه سازمان بهزیستی کشور ثبت نام کرده‌اند و یک میلیون هم پشت نوبت دریافت خدمات تخصصی هستند.
کد خبر: ۵۳۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 10 December 2017
به گزارش تابناک : انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست تخصصی با عنوان «حمایت‌های قانونی از افراد دارای معلولیت در جمهوری اسلامی ایران» که امروز (یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در اجتماعی که زندگی می‌کنیم، نمی توانیم نسبت به یکدیگر بی تفاوت باشیم و هزاران رشته با اهداف مشترک ما را به یکدیگر متصل می‌کند.

وی ادامه داد: علی رغم تلاش های فراوان دولت یازدهم، بسیاری از حقوق معلولان، هنوز محقق نشده است و این امر به مفهوم این است که باید تلاش خود را در این راستا افزایش دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: در حال حاضر یک میلیون و سیصد هزار معلول در سامانه سازمان بهزیستی کشور ثبت نام کرده‌اند و مطمئنا یک میلیون نفر نیز برای دریافت خدمات تخصصی، پشت نوبت قرار دارند.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: کار کارشناسی و اصلاحیه لایحه حمایت از حقوق معلولان در دوازدهم آذر ماه به پایان رسید و به مجلس شورای اسلامی فرستاده شده است و تلاش ما بر این است که طی هفته آینده در دستور کار مجلس قرار بگیرد.





منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار