رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر مشهد:
رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد گفت: امسال برنامه ای برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس در مشهد نداریم.
کد خبر: ۵۳۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲ 09 December 2017


















به گزارش تابناک رضوی، مجتبی بهاروند صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویکرد اعضای شورای اسلامی شهر مشهد گسترش فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی بوده و به همین دلیل برنامه ای برای افزایش قیمت بلیت اتوبوس در مشهد نداریم.

وی افزود: تلاش می کنیم امتیازاتی را برای استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی در نظر بگیریم که این مهم نیازمند تامین اعتبار بوده که در شرایط فعلی مالی شهرداری امکان تحقق این مهم وجود ندارد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی مشهد با اشاره به افزایش بهای دریافت نقدی بهای استفاده از خدمات اتوبوس  گفت: عدم پرداخت بهای اتوبوس به صورت الکترونیکی سبب ایجاد مشکلات پولی برای شهرداری می‌شود و آمار دقیقی نیز در این زمینه بدست نمی‌آیدو در جذب یارانه دریافتی از سوی دولت نیز دچار مشکل می شویم.

بهاروند یکی از مسائلی که سبب اجبار شهروندان می‌شود به استفاده از بلیت الکترونیک می شود،اختلاف قیمت میان پرداخت نقدی و غیر نقدی است که این مهم با افزایش بهای قیمت نقدی محقق خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: این افزایش قیمت، تاثیری برای افرادی که از «من کارت» استفاده می‌کنند ندارد و تلاشی برای گسترش فرهنگ پرداخت بهای الکترونیکی توسط شهروندان است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار