عملیات اجرایی و عمرانی شرکت پدیده شاندیز روز چهارشنبه همزمان با سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) در این شهر استان خراسان رضوی آغاز شد.
کد خبر: ۵۳۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 06 December 2017
به گزارش تابناک : رئیس هیات مدیره گروه شرکت ‌های پدیده شاندیز در این مراسم گفت: مرحله جدید عملیات عمرانی این شرکت مربوط به ساخت و تکمیل 1062 واحد آپارتمانی، اقامتی بلند مرتبه است. 
حسین زارع صفت افزود: در این مرحله بلوک‌ های یک تا 11 مجتمع عظیم تجاری و تفریحی پدیده شاندیز نیز تکمیل خواهد شد. 
وی اظهار کرد: مرحله جدید عملیات اجرایی شهر رویایی پدیده شاندیز با پیگیری‌ های مستمر آغاز شده و موانع موجود در مسیر این پروژه و مشکلات سهامداران و سرمایه ‌گذاران این شرکت در حال رفع شدن است. 
وی گفت: سرمایه مورد نیاز این پروژه نیز با همکاری مسئولان و کنسرسیوم بانکی تامین شده است. 
مدیر عامل گروه شرکتهای پدیده هم در این مراسم گفت: دور جدید عملیات عمرانی شرکت پدیده شاندیز در بخش 'میان مرتبه' شامل 10 بلوک اقامتی توسط چهار پیمانکار در چهار جبهه کاری در وسعت 200 هزار متر مربع آغاز شده است. 
ابوالفضل انتظاری افزود: با اجرای این بخش از پروژه 200 هزار اشتغال مستقیم و 800 هزار اشتغال غیر مستقیم ایجاد می شود. 
وی اظهار کرد: مذاکرات برای اجرایی شدن سه پروژه دیگر نیز در حال انجام است و در آینده نزدیک طی توافق نهایی با سرمایه ‌گذاران اجرایی خواهد شد. 
وی گفت: تلاش می شود مجموعه پدیده شاندیز در ایام نوروز 97 به یکی از جاذبه ‌های گردشگری تبدیل شود و در این مدت بخش های تفریحی و گردشگری آن اعم از آب نماها، رودخانه‌ های خروشان، المان ‌های فرهنگی و گل و گیاه و سنگ ‌فرش ‌های آن انجام شود. 
انتظاری افزود: در این راستا پروژه پیست یخی نیز تا ایام نوروز اجرا خواهد شد و مذاکراتی هم با طرف ایتالیایی در دست انجام است تا در پروژه پدیده شاندیز و سرمایه گذاری آن مشارکت نماید. 
پروژه پدیده شاندیز با 130 هزار سهامدار طی سال های گذشته به دلیل تخلفات گسترده در فروش سهام، تغییر غیر مجاز کاربری اراضی کشاورزی، پرداخت نکردن حقوق دستگاه مربوطه، دریافت نکردن گواهی پایان کار و دیگر تخلفات با دستور مراجع قضایی متوقف شد و طی سه، چهار سال گذشته از جمله دغدغه های جدی مسئولان استان، کشور و سهامداران بود. 
طی حدود سه سال گذشته تلاش های بسیار از سوی مسئولان استانی و کشوری برای حل مشکلات این مجموعه، ازسرگیری عملیات اجرایی آن و رفع مشکلات سهامداران آن انجام شد که امروز به نتیجه رسید. 





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار