160 پروژه بهداشتی و درمانی روز چهارشنبه همزمان با سالگرد میلاد پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) در استان خراسان رضوی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۳۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶ 06 December 2017
به گزارش تابناک : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: برج سپید به عنوان سرآمد این پروژه ها یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز چند منظوره آموزشی، پژوهشی، بهداشتی، درمانی و رفاهی حوزه سلامت در کشور است. 
دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی، دانشکده طب سنتی، کلینیک های ویژه، پایگاههای سلامت، خانه بهداشت و واحدهای تسهیلات زایمانی را از جمله این طرحها عنوان کرد. 
معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: برای اجرای این پروژه ها بیش از یک هزار و 330 میلیارد ریال هزینه شده است. 
دکتر محمد حسین بحرینی افزود: مجتمع چند منظوره برج سپید، مرکز مدیریت بحران و فوریت های پزشکی، دانشکده طب سنتی، کلینیک های ویژه، بلوک های زایمان، مراکز شیمی درمانی و غربالگری سرطان، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و محل زیست پزشکان از جمله این طرحهاست.‌ 
وی اظهار کرد: این طرح ها در شهرهای مشهد، تایباد، گلبهار، خواف، سرخس، کلات، کاشمر، قوچان و باخرز احداث شده اند. 
وی گفت: 27 مرکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی، 33 پایگاه سلامت، 37 خانه بهداشت، 49 پانسیون پزشکان و واحدهای تسهیلات زایمانی نیز از جمله طرحهای مزبور است. 
بحرینی افزود: تکمیل و اتمام 60 پروژه بهداشتی و درمانی نیمه تمام در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیازمند 270 میلیارد ریال است. 





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار