وزیر خارجه ترکیه در انتقاد از تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا در زمینه قدس، گفت که تصمیم برای انتقال سفارت آمریکا به این شهر اشتباهی بزرگ خواهد بود.
کد خبر: ۵۳۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ 06 December 2017
به گزارش تابناک : «مولود چاووش اوغلو» وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که انتقال سفارت آمریکا به قدس اشتباهی بزرگ خواهد بود و تمامی جهان با این این اقدام مخالف است.

لندن هم  از تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در زمینه به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد. «بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلیس گفت که با نگرانی اخبار مربوط به این اقدام ترامپ را دنبال می‌کند.

وزارت خارجه آلمان درباره تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل هشدار داد.روز گذشته «زیگمار گابریل» وزیر خارجه آلمان هم اعلام کرده بود که انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو می‌تواند باعث ناآرامی در منطقه شود.

در حالی که هشدارهای بین‌المللی و اسلامی درباره انتقال احتمالی سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی از تل‌آویو به بیت‌المقدس ادامه دارد، یک مقام آمریکایی از قصد ترامپ برای اعلام این موضوع در سخنرانی روز چهارشنبه وی خبر داده است.





منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار