سرمربی کروات سرخپوشان بعد از برد پرگل مقابل ذوب آهن اکنون در شرایط خطرناکی مقابل تیم در خطر سقوط قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۳۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 06 December 2017

به گزارش تابناک : برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس که تا به اینجای لیگ عملکرد فوق العاده‌ای در دیدارهای خارج از خانه از خود با  6 برد و یک تساوی به جا گذاشته، در هشتمین دیدار خارج از خانه خود برابر سپیدرودی قرار گرفته که سخت به امتیازات این دیدار برای نجات از خطر سقوط دل بسته است.


علی نظرمحمدی که بعد از 4 باخت پیاپی اکنون جایگاه مستحکمی روی نیمکت سپیدرود برای خود متصور نیست، با پشتوانه هواداران و پیروزی احتمالی در این دیدار خانگی به دنبال فراموش کردن اتفاقات تلخ نیم فصل اول است.


با این حال برانکو نیز با یک برد شیرین و روحیه بخش پا به این میدان گذاشته و نمی‌خواهد برابر نظرمحمدی تسلیم شود. او با  بهره‌گیری از شاگردان باانگیزه خود که در دیدار مقابل ذوب آهن برتری چهارگله این تیم را رقم زدند، امیدوار به شکست حریف سختکوش امروز خود است.


سرمربی سرخپوشان در این دیدار بشار رسن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و احمد نوراللهی و مهدی طارمی همانند دیدارهای قبلی دیگر محرومان تیمش برای جدال مقابل سپیدرود هستند.


علیرضا بیرانوند بعد از 5 کلین شیت پیاپی که البته مولفه شانس هم در آنها دخیل بوده، کار سختی مقابل سپیدرود پیش رو خواهد داشت و انتخاب اول برانکو برای این دیدار است.


خط دفاعی پرسپولیس را نیز همانند نفرات بازی قبلی تشکیل خواهند داد و سیدجلال حسینی در کنار شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی و محمد انصاری برابر حریف قرار خواهند گرفت.


در خط میانی با اتکا به قدرت فیزیکی محسن ربیع خواه و همچنین کمال کامیابی نیا، سرمربی سرخپوشان امیدوار به پیروزی در جنگ‌های میانه‌ی زمین است و در دو طرف این دو بازیکن نیز محسن مسلمان و وحید امیری قرار خواهند گرفت تا وظیفه تغذیه گادوین منشا و علی علیپور را برعهده داشته باشند.


ترکیب احتمالی پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا







منبع : ورزش سه 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار