کد خبر: ۵۳۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 04 December 2017

۱- برای خوردن پول مردم، مردم باید گول شما را بخورند. اول کاری کنید گولتان را بخورند، بعد پولشان را بخورید.

۲- خیلی از مسئولان در جهان بعداً مشخص می‌شود که پول مردم را در زمان مسئولیتشان خورده‌اند. این افراد در جهان وقتی دستشان رو شد، افسردگی می‌‌گیرند و نهایتاً به جزیره قناری می‌روند و در انزوا سان‌شاین می‌نوشند. توی ایران ولی این‌طوری نیست.

۳- توی ایران می‌گویند: «اگه من نخورم یکی دیگه می‌خوره...». این قانون طلایی سبب شده که برخی افراد همیشه در حال بخوربخور باشند.

۴- برخی مردم چون فکر می‌کنند بعضی از مسئولان پول آنها و بیت‌المال را خورده‌اند، به‌ همین‌ دلیل به اموال دولتی که مردم استفاده می‌کنند؛ مثل اتوبوس و مترو و... آسیب می‌زنند تا حرص مسئولان را درآورند!

٥- در خارج اگر کسی پول مردم را بخورد، مردم باهاش قهر می‌کنند. اینجا اگر کسی پول مردم را بخورد، مردم باهاش عکس سلفی می‌گیرند، به‌عنوان کارآفرین باهاش مصاحبه می‌کنند و به‌عنوان مغز اقتصادی براش کارگاه می‌گذارند.

٦- در خارج اگر کسی پول مردم را بخورد می‌‌رود بغل یکی قایم می‌شود. اینجا اگر کسی ـ حالا نمی‌خواهم دوباره اسم محمودرضا خاوری را بیاورم ـ پول مردم را بخورد، می‌‌رود بغل سلین دیون و همسایه‌شان می‌شود و خلاص.

٧- یک راه هم این است که شما حتماً از زنبیلی، چیزی استفاده کنید.

٨- بهترین راه خوردن پول مردم این است که یا شما ژن خوب داشته باشید یا با کسی نسبت داشته باشید.

٩- اگر کسی پول مردم را در حد ۱۰هزار تومان بخورد، تلویزیون شطرنجی نشانش می‌دهد، اما اگر کسی چند میلیارد پول مردم را بخورد، تلویزیون آن آقاهه را که ۱۰هزار تومان دزدیده بود و شطرنجی پخشش کرده بود، می‌آورد برنامه ماه‌عسل.

شرق

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار