/لیگ برتر فوتسال بانوان/
تیم فوتسال مشکی پوشان خراسان روز سه شنبه در چهارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان، مغلوب تیم ملی حفاری اهواز شد.
کد خبر: ۵۳۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 28 November 2017
به گزارش تابناک رضوی، این رقابت ساعت 11 امروز در سالن فوتسال اتوبوسرانی مشهد برگزار شد که با نتیجه 5- صفر به نفع تیم حفاری اهواز به پایان رسید.

این سومین شکست تیم فوتسال مشکی پوشان خراسان در خانه است که پیش از این نیز در هفته سوم و هفته پنجم این رقابتها در مشهد به ترتیب مغلوب صنعت فجر شیراز و نفت آبادان شده بود.
در بازی امروز نیز تیم مشکی پوشان خراسان در مقابل پنج گل خورده از تیم اهواز نتوانست دروازه این تیم را باز کند.

تیم فوتسال بانوان مشکی پوشان خراسان در بازیهای هفته نخست لیگ برتر در مصاف با تیم نفت طلائیه در تهران با نتیجه هفت بر 2 برنده میدان شد و در هفته دوم لیگ نیز در مصاف با شهرداری رشت در آن شهر با نتیجه چهار بر سه حریف خود را شکست داد ولی در اولین دیدار خانگی خود طی هفته سوم با نتیجه چهار بر سه مغلوب تیم صنعت فجر شیراز شد و در هفته چهارم نیز در بازی خارج از خانه در مصاف با تیم استقلال ساری بازی را با نتیجه 6 بر سه به نفع خود به پایان رساند.

این تیم در هفته پنجم این رقابتها نیز در مشهد با نتیجه هشت بر چهار مغلوب نفت آبادان شد و در هفته ششم لیگ نیز در تهران در مصاف با دانشگاه آزاد بازی را با نتیجه 5 بر صفر واگذار کرد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار