مهلت ثبت‌نام در ماراتون بزرگ ایده‌پردازی، برنامه‌نویسی و طراحی بازی دانشگاه فردوسی مشهد که با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود تا ۱۲ آذر ماه تمدید شد.
کد خبر: ۵۳۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 27 November 2017
به گزارش تابناک : علی گلدانی دبیرکل اجرایی ماراتون بزرگ ایده‌پردازی، برنامه‌نویسی و طراحی بازی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: با توجه به استقبال علاقه‌مندان به حوزه‌ی بازی‌سازی و حمایت ویژه دانشگاه فردوسی در کنار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در جهت پیشبرد اهداف این رویداد؛ تخفیفی ویژه برای دانشجویان دانشگاه فردوسی و کارآموزان مورد حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ارائه می‌شود.

وی افزود: به همین واسطه، آن دسته از علاقه‌مندانی که ذی‌نفع این تفاهمنامه قرار می‌گیرند، با مراجعه به انجمن علمی بازی دانشگاه فردوسی یا ارسال ایمیل به نشانی gamejam@um.ac.ir و اعلام حضور قطعی خود، می‌توانند کد تخفیف ویژه‌ای دریافت نمایند. لذا باعنایت به این مسئله، مهلت ثبت‌نام رویداد تا 12 آذرماه تمدید شد.

گلدانی در ادامه اضافه کرد که با توجه به اصل حمایت از تشکل‌ دانشجویی انجمن‌های علمی در کشور، دانشجویانی که از سوی این تشکل‌های دانشجویی به دبیرخانه‌ی رویداد معرفی گردند با بسته‌های حمایتی این رویداد روبه‌رو خواهند شد.

گلدانی تشریح کرد که در این ماراتون بازی‌سازی، تیم‌های 2 الی 3 نفره می‌توانند شرکت داشته باشند و برای آن دسته از افراد که دارای تیم نیستند، با توجه به توانایی آن‌ها به صورت تصادفی تیمی انتخاب می‌شود و می‌توانند در رویداد شرکت کنند.

هم‌چنین وی اظهار داشت که با هماهنگی‌های انجام شده با مرکز رشد بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در خلال این رویداد کارگاه‌های آموزشی با محورهای مختلف از ساخت تا توزیع بازی‌های رایانه‌ای با تدریس مربیان تراز اول بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ارائه می‌شود که شرکت‌کنندگان می‌توانند در آن‌ها به‌صورت رایگان، حضور پیدا کنند.

وی در پایان اضافه کرد که باتوجه به پرسش‌های متمادی در خصوص مسائل رفاهی موجود در روزهای ماراتون، تمامی شرایط رفاهی اعم از اسکان و تغذیه و ... از جانب برگزار کننده تامین می‌گردد و شرکت کنندگان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

گیم جم بزرگ مشهد در تاریخ‌های 15 الی 17 آذر ماه در دانشگاه فردوسی برگزار می‌گردد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیش‌تر به وب‌سایت رسمی رویداد به آدرس http://gamejam.um.ac.ir رجوع کنند؛ هم‌چنین شماره تماس 38806126-051 همه روزه در ساعت‌های اداری پاسخگوی علاقه‌مندان است.




منبع: بنیاد ملی بازی های رایانه ای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار