رئیس هیئت پرورش اندام خراسان رضوی گفت: مسابقات پاور‌لیفتینگ شرق کشور به میزبانی مشهدمقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۳۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 26 November 2017
به گزارش تابناک : مهدی بکائیان با اشاره به اینکه هیئت پرورش اندام خراسان‌رضوی در حال حاضر فاقد دفتر ثابت برای استقرار است اظهار داشت: هیئت پرورش‌اندام استان خراسان‌رضوی در حال حاضر مشغول انتقال دفتر بوده و دفتر جدید به‌عنوان موقت و برای استقرار حدود سه سال در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت پرورش‌اندام خراسان‌رضوی گفت: برگزاری مسابقات پاور‌لیفتینگ در شرق کشور در یک یا دو هفته آتی، برپایی نشست اختصاصی برای بانوان در حدود 10 روز آینده و برگزاری سمینار کار با دستگاه تا آخر هفته جاری از برنامه‌های قابل اجرا تا پایان سال 96 است.

بکائیان با اشاره به انجام تمامی برنامه‌ها از سوی هیئت پرورش‌اندام خراسان‌رضوی تصریح کرد: هماهنگی در رابطه با بحث مبارزه با دوپینگ و مکمل‌های ورزشی با حضور اداره‌کل ورزش و جوانان این استان و آغاز مقدمات مسابقات متعدد از دیگر برنامه‌های اجرایی تا پایان امسال است.

وی خاطرنشان کرد: از فعالیت‌های دیگر هیئت پرورش‌اندام خراسان‌رضوی می‌توان به بررسی وضعیت کاری تمام کمیته‌های این هیئت، اخذ گزارش کار 4 ماه باقیمانده تا پایان سال این کمیته‌ها و مکاتبه با فدراسیون جهت حضور استان در مسابقات کشوری قوی‌ترین مردان اشاره کرد.




منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار