پژمانفر:
چندی پیش سردار سلیمانی با انتشار نامه ای به رهبر انقلاب، نابودی داعش را اعلام کرد. از این روی رهبر انقلاب نیز درجه سپهبد را به ایشان اعطا کردند. بر این اساس در پی نابودی داعش در منطقه نماینده مردم مشهد نسبت بدان واکنش نشان داد.
کد خبر: ۵۲۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 23 November 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ چندی پیش سردار سلیمانی با انتشار نامه ای به رهبر انقلاب، نابودی داعش در منطقه را اعلام کرد. از این روی رهبر انقلاب نیز درجه سپهبد را به ایشان اعطا کردند. در پی نابودی داعش در منطقه نماینده مردم مشهد نیز نسبت بدان واکنش نشان داد.

حجت‌الاسلام «نصرالله پژمانفر» گفت: داعش و سناریوی «شیعه هراسی» و «اسلام‌هراسی» از تیرهای آخر آمریکا و متحدانش برای ضربه به اسلام و مسلمین بود که با انسجام شکل گرفته در سایه تدابیر "مقام معظم رهبری" تمامی این تیرها به خطا رفت و باز هم تلاش مذبوحانه آمریکا راه به جایی نبرد.

 نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آنچه مسلم بوده امروز "جمهوری اسلامی ایران نمادی حقیقی از تلاش برای احقاق حقوق مردم مظلوم در جهان است".

وی افزود: مدافعان حرم امروز به معنای واقعی کلمه اثبات کردند که مدافعان حقیقی حقوق بشر هستند و صدور این پیام جهانی به مدعیان دروغین حقوق بشر جز با تکیه بر گفتمان «انقلاب اسلامی» و «اسلام ناب» ممکن نبود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: بی‌تردید کسانی که ادعای حقوق بشر دارند، مدعیان دروغینی هستند که برای خود جامه ظاهری ساخته و تمام تلاششان هم این است که در قالب این پوشش، ضمن فریب افکارعمومی تمامی ظرفیت‌های جهان را به نفع خود مصادره کرده و تمام جریانات را به استخدام خود دربیاورند.

پژمانفر گفت: در این میان جمهوری اسلامی ایران در تمامی این سالیان نشان داد که مدافع حقیقی حقوق انسان‌های مستضعف و آزاده است نه کسانی که به نفع خود جان مردم بیگناه را به هر قیمتی می‌گیرند تا دلاری بر دلار خود بیفزایند.

وی تصریح کرد: داعش و سناریوی «شیعه هراسی» و «اسلام‌هراسی» از تیرهای آخر آمریکا و متحدانش برای ضربه به اسلام و مسلمین بود که با انسجام شکل گرفته در سایه تدابیر مقام معظم رهبری تمامی این تیرها به خطا رفت و باز هم تلاش مذبوحانه آمریکا راه به جایی نبرد.

پژمانفر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در پیامی خطاب به دولت جنایتکار آمریکا و متحدانش اعلام میدارد که مردم ما و مدافعان حرم از ایران، سوریه، افغانستان، پاکستان و لبنان و سایر ملیت‌ها هیچگاه از حقوق ملل اسلامی کوتاه نمی‌آیند.

گفتنی است همایش «مدافعان حرم، مدافعان حقیقی حقوق بشر» نهم آذر ماه در مشهد برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار