معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: نخستین سامانه سیار کشوری ارائه خدمات کارت هوشمند ملی در مشهد افتتاح شد.
کد خبر: ۵۲۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 22 November 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ سید جواد حسینی صبح چهارشنبه در مراسم نخستین سامانه سیار کشوری ارائه خدمات کارت هوشمند ملی که در مشهد افتتاح شد اظهار کرد: ٢٨ میلیون کارت هوشمند ملی در کشور تا کنون صادر شده که  یک میلیون و ۸۰۰ هزار از این تعداد مربوط به خراسان رضوی است. همچنین روزانه در استان چهار هزار و ۵۰۰ کارت هوشمند ملی صادر می‌شود در حالی که ظرفیت صدور کارت هوشمند در این استان روزانه ۹ هزار کارت است.

وی با اشاره به اینکه هشتاد مرکز صدور کارت هوشمند ملی در استان وجود دارد افزود: این مراکز می‌توانند روزانه ۹ هزار کارت صادر کنند اما در عمل فقط ۴ هزار و ۵۰۰ نفر روزانه به این مراکز مراجعه می‌کنند و در  هفته‌های آینده قرار است ٨٠٠ ایستگاه سیار در کشور راه اندازی شود که امیدواریم حدود ٨٠ ایستگاه آن به خراسان رضوی اختصاص یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: برای سالمندان و افرادی که مشکلات جسمی و حرکتی دارند ایستگاه‌های سیار ارائه خدمات کارت هوشمند ملی را در نظر گرفته‌ایم که امروز اولین آن در خراسان رضوی افتتاح شد و این ایستگاه‌ها در جهت رفاه حال شهروندان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به مزیت‌های کارت ملی هوشمند ابراز کرد: صدور کارت هوشمند ملی دروازه ورود به شهر الکترونیک است و به دلیل اینکه قشری از مردم را برای خدمات هدف قرار داده است که به شکل طبیعی قادر نیستند این کارت را دریافت کنند و گامی در جهت تحقق عدالت به شمار می‌رود. 

حسینی ادامه داد: در چنین شرایطی خدمات دقیق، سریع، فراگیر، پاک و شفاف برای مردم رقم می‌خورد، عدالت بهتر تحقق می‌یابد، فساد کاهش یافته و آلودگی کمتر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار