هجوم اخیر علیه نوید محمدزاده بخاطر یک عکس سلفی در منطقه زلزله زده به شدت غیرمنصفانه است. گرچه انتشار این عکس در فضای مجازی را کاملا بی‌سلیقگی می‌دانم ولی این دلیل نمی‌شود که با یک عکس و یک لبخند، نوید محمدزاده را متهم به ریاکاری و بی‌خیالی در مواجهه با این رویداد غم‌انگیز کنیم.
کد خبر: ۵۲۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 22 November 2017
به گزارش تابناک : محمدزاده علاوه بر آنکه یک انسان و یک ایرانی است، کُرد هم هست و اتفاقا از جمله چهره‌هایی است که بلافاصله پا پیش گذاشت و فعالیت موثری را برای کمک رسانی به هموطنان زلزله‌زده آغاز کرد. عقل سلیم نمی‌تواند انگیزه‌ای برای شادی کسی مثل نوید در این شرایط و یا نیاز او به انتشار چنین عکسی پیدا کند.
 
نیت یک لبخند در این شرایط، به سادگی قابل قضاوت نیست.
 
باید از علی دایی، نوید محمدزاده، جواد خیابانی، صادق زیباکلام و ده‌ها نفر دیگر از چهره‌های مطرح سینما و ورزش و سیاست و اقتصاد که -چه با حضور در منطقه و چه از راه دور-خالصانه درحال تلاش برای جمع آوری کمک به آسیب دیدگان هستند تشکر کرد. آنها مورد اعتماد مردمند و از این اعتبار و شهرت سود می‌جویند تا منافع بیشتری به زلزله‌زدگان برسد. ضمن آنکه معتقدم آنها که از قبال مردم به شهرت و اعتبار رسیده‌اند در موقعیت‌های اینچنینی وظیفه سنگین‌تری هم دارند و باید پاسخ محبت‌های مردم را همینجا بدهند.
 
در این واقعه عموم هموطنان در آزمون کمک به همنوع به احسن وجه روسفید و سربلند بیرون آمدند. چه آنها که شهرتی داشتند و چه آنها که نه. دست تک‌تک هموطنانی را که حتی یک بطری آب برای آسیب‌دیدگان ارسال کردند باید فشرد. چه رسد به آنها که پیشگام کمک رسانی بودند. در این میان از قضاوت آدم‌ها و متهم کردنشان به ریاکاری پرهیز باید کرد و هرگونه کمکی را به فال نیک گرفت.




منبع : سینماسینما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار