/به زودی/
مدیرکل تعاونی، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به آغاز عملیات راه اندازی آزمایشی سامانه ثبت قراردادهای کار در مهر ماه سال جاری عنوان کرد: پس از اجرایی شدن کامل سامانه، ثبت قراردادهای کار توسط کارفرمایان بایستی در سامانه صورت گیرد.
کد خبر: ۵۲۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 21 November 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ محمود احمدی با اشاره به آمار تعداد قرادادهای موقت و دائم کار در استان اظهار کرد: آمار دقیقی از تعداد قراردادهای کار استان‌ها در دست نیست.

وی ادامه داد: آنچه که طی چندین سال به دست آمده و قابل استناد است و توسط وزارت کار نیز تایید شده، این است که بیش از ۹۰ درصد قراردادهای کارگران کشور قرارداد مدت موقت است.

مدیرکل تعاونی، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه در این ارستا و برای ثبت و ساماندهی قراردادهای کار قرار است سامانه ثبت قراردادهای کار راه‌اندازی ‌شود، تصریح کرد: پس از اجرایی شدن کامل سامانه، ثبت قراردادهای کار توسط کارفرمایان بایستی در سامانه صورت گیرد.

احمدی با تاکید بر اینکه در سال ۹۷ آمار درستی از تعداد قراردادهای کار که در سامانه ثبت شده در دسترس خواهد بود، خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود با راه اندازی این سامانه در اوایل سال ۹۷ آمار قابل اتکایی در خصوص قراردادهای دائم و موقت قابل استخراج باشد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار