هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹ 20 November 2017
در اولین بازی این هفته از ساعت ۱۵ تیمهای شهروند ساری و ارژن شیراز در سالن سید رسول حسینی به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان اسماعیل پور به یک پیروزی پرگل رسیدند.در این بازی شهروندیها با نتیجه پرگل ۷ بر ۲ حریف شیرازی خود را شکست دادند تا به وضعیت خود در جدول سر وسامان بدهند.

در قم تیم آتلیه طهران قم میزبان مس سونگون صدرنشین بود که ابتدا با یک گل از این تیم جلو افتاد اما در ادامه حمید احمدی بازی را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان بازی ماندگار شد تا مس پس از چند هفته پیروزی به تساوی برسد.

تیم پارسیان در شهر قدس میزبان فرش آرا بود که جدال خوراکچی و خبیری در نیمه اول با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.در نیمه دوم شاگردان خوراکچی گل برتری را به ثمر رساندند اما در دقایق پایانی فرش آرا توسط بهادری گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی با نتجیه ۳ بر ۳ خاتمه یابد.

در ساوه شهرداری این شهر در دیداری حساس به مصاف هیات قم رفت که درنهایت به یک برتری قاطع رسید تا موقعیت بهتری در جدول پیدا کند و هیات فوتبال در قعر جدول باقی بماند.

تیم مقاومت البرز که هفته های اخیر را با ناکامی پشت سر گذاشته در خانه آذرخش  از این تیم پیش افتاد اما دو گل برتری خود را با تساوی از دست داد تا دقایقی در اعتراض به داوری میدان را ترک کند.پس از بازگشت این تیم سهم هر کدام یک گل بود تا در نهایت بازی با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه یابد.

تیم مقاومت قرچک نیز میزبان حفاری خوزستان بود که این بازی پر افت و خیز در نهایت با برتری مقاومتی ها خاتمه یافت تا شاگردان زرخانلی پس از چند هفته ناکامی رنگ پیروزی را ببینند.

در آخرین و حساس ترین بازی این هفته تیم های گیتی پسند اصفهان با تاسیسات دریایی درتهران روبرو شدند.نیمه اول این بازی با گل مهران عالیقدر به سود تاسیسات خاتمه یافت.در نیمه دوم بازی با برتری تاسیساتی ها ادامه پیدا کرد و آنها توسط شجری و عالیقدر به گل های دوم و سوم رسیدند.در ادامه گیتی پسند رو به پاورپلی آورد اما نه تنها موفق به گلزنی نشد بلکه تاسیسات به گل چهارم هم رسید تا شمسایی مچ شمس را خوابانده و شمس اولین شکست با گیتی پسند را تجربه کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :