استاندار خراسان رضوی به همراه جمعی از مسئولان روز جمعه از محل اسکان زائران پیاده در مدارس مشهد بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی به آنان قرار گرفت.
کد خبر: ۵۲۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ 17 November 2017
به گزارش تابناک : علیرضا رشیدیان، تاکنون از محل اسکان زائران پیاده در دبستان 'نوروزعلی بمانی'، دبیرستان دخترانه 'فضه' و مدرسه 'علی اصغر اعطایی' واقع در سیدی و بلوار نامجو مشهد بازدید کرده و قرار است از مدرسه 'عباس مصور' و مجتمع آموزشی شهید حاتمی در محدوده استقلال، مدرسه 'انسیه' در بلوار نامجو و دبیرستان 'نصیرزاده' در چهارراه عشرت آباد مشهد بازدید کند.
مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی در این خصوص گفت: 410 مدرسه برای اسکان زائرانی که همزمان با دهه پایانی ماه صفر به مشهد مقدس سفر می کنند، پیش بینی شده است.
مهدی فروزان افزود: 185 مدرسه از این تعداد برای زائران پیاده و 225 مدرسه برای دیگر زائران در مشهد اختصاص یافته است.
وی بیان کرد: در این ایام کلیه سالن های ورزشی، حسینیه ها و تکایای مشهد برای اسکان زائران حضرت رضا (ع) آماده سازی شده است.
بر اساس برآوردها امسال مشهد در ایام پایانی ماه صفر میزبان چهار میلیون زائر و مسافر است که 330 هزار نفر از این تعداد زائران پیاده هستند.پارسال حدود 3.5 میلیون زائر و مسافر در ایام پایانی ماه صفر به مشهد سفر کرده بودند.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار