رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: تراکم ترافیکی و خودروی و نیز جمعیت زائران پیاده در تمامی محورهای جاده ای ورودی به مشهد بسیار سنگین است.
کد خبر: ۵۲۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸ 17 November 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ هادی امیدوار روز جمعه افزود: تمامی زائران پیاده هم اکنون به محدوده 70 کیلومتری مشهد رسیده اند و تراکم جمعیت در این محدوده ها بسیار بالاست.
وی اظهار کرد: در این میان تردد خودروهای ناوگان عمومی و نیز شخصی هم در طول محورهای منتهی به مشهد بسیار سنگین است.
وی افزود: بر این مبنا هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی ورودی به مشهد از کمربند 70 کیلومتری مملو از جمعیت زائران پیاده و نیز خودروهاست و در این شرایط رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه از سوی رانندگان برای حفظ و سلامت خود آنها و نیز زائران پیاده بسیار ضروری است.
وی تاکید کرد: رانندگان در طول مسیرها با توجه به پایگاه ها و ایستگاه های صلواتی فعال شده استراحت مناسب و لازم را داشته باشند و از رانندگی های طولانی مدت، توام با خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.
سرهنگ امیدوار افزود: صبح امروز در مسیر سبزوار - نیشابور یک حادثه واژگونی خودرو به علت خستگی راننده رخ داد که منجر به مرگ یک نفر شد.
وی گفت: هم اکنون از 70 کیلومتری محور قوچان - مشهد، نیشابور - مشهد و نیز محور تربت حیدریه - مشهد از رباط سفید و همچنین فریمان به مشهد و از 60 کیلومتری محور سرخس - مشهد و 20 کیلومتری محور کلات به مشهد و نیز شاندیز شاهد حجم گسترده ای از زائران پیاده در کنار ترافیک خودروی هستیم .
بر اساس برآوردها امسال مشهد در ایام پایانی ماه صفر میزبان چهار میلیون زائر و مسافر است. پارسال حدود 3.5 میلیون زائر و مسافر در ایام پایانی ماه صفر به مشهد سفر کرده بودند.
 





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار