دو روز پیش در برنامه ال چیرینگیتو از شبکه لاسستا این ادعا مطرح شد که نیمار در قرارداد خود با پی اس جی بندی گنجانده است که به وی اجازه جدا شدن از این باشگاه را می دهد.
کد خبر: ۵۲۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 17 November 2017
به گزارش تابناک : طبق این ادعا، هر باشگاهی برای جذب نیمار پیشنهادی بالای 200 میلیون یورو ارائه دهد، پی اس جی موظف است که به فوق ستاره برزیلی مجوز جدایی بدهد.

نیمار این بند را به این منظور در قراردادش گنجانده است که بتواند به راحتی راهی رئال مادرید شود. گفته می شود که او همیشه رویای بازی کردن برای رئال را داشته و در واقع به پی اس جی به عنوان پلی برای رسیدن به آرزوی دیرینه خود نگاه می کند.

این ادعا بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت اما امروز نشریه لوپاریزین به نقل از منابع نزدیک به مدیریت باشگاه پی اس جی گزارش داد که در قرارداد نیمار هیچگونه بند فسخی وجود ندارد و هیچ مدرک کتبی مبنی بر اینکه پی اس جی در صورت رسیدن پیشنهاد بالای 200 میلیون یورو برای نیمار، باید مسیر جدایی او را هموار کند وجود ندارد؛ ضمن اینکه فدراسیون فوتبال فرانسه هرگز چنین بندهایی در قرارداد را قبول نخواهد کرد.

در واقع در فوتبال فرانسه بند فسخ قرارداد بر خلاف اسپانیا وجود ندارد مگر اینکه نیمار و باشگاه پی اس جی به صورت شفاهی در این مورد توافق کرده باشند که البته در این صورت پی اس جی هیچ الزامی در پایبند ماندن به این قرار نخواهد داشت.





منبع : فرتاک 
برچسب ها: نیمار ، پاری سن ژرمن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار