مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد مقدس از افزایش ساعات خدمات رسانی مترو مشهد همزمان با روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 14 November 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ قاسم طاهری اظهار داشت: در ایام پایانی ماه صفر با توجه به افزایش جمعیت، تسهیل در حمل و نقل زائران و مسافران در صدر امور قرار دارد، در همین جهت خط یک قطار شهری مشهد در روزهای تعطیل و عادی از ساعت 7 تا 22 و خط دوم نیز از روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعات 6 تا 13 سرویس‌دهی می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد با اشاره به سرویس دهی این خط از ساعت 6 تا 23 در روز شنبه 27 آبان‌ماه و از ساعت 6 تا 22 در روز یکشنبه 28 آبان ماه گفت: با سرویس‌دهی این خطوط از ساعت 6 تا 23 و روز جمعه 26 آبان ماه از ساعت 6 تا 22:30 راه برای زائران جهت زیارت حرم مطهر رضوی آسان می‌شود.

طاهری با اشاره به پذیرای چهار میلیون زائر حرم مطهر رضوی در ایام پایانی ماه صفر خاطرنشان کرد: ممنوعیت ورود ادوات عزاداری نظیر طبل، علم و نظیر آنها به داخل ایستگاههای مترو و قطار به‌دلیل تامین ایمنی عزاداران از اقداماتی بوده که در حال انجام است.

وی تصریح کرد: قطار شهری مشهد در کل دارای چهار خط بوده که خط اول آن که از پایانه غدیر تا وکیل‌آباد منتهی می‌شود در اسفند 1389 و مسیر دیگر این خط نیز از ایستگاه غدیر تا فرودگاه مشهد بهره‌برداری و خط دوم قطار شهری مشهد نیز از رضاشهر به طبرسی شمالی پانزدهم بهمن ماه 94 حفر شد و اسفند ماه سال گذشته نخستین مرحله این خط بهره‌برداری شد.

طاهری تصریح کرد: خط سوم قطارشهری مشهد نیز از شهرک ابوذر تا قاسم آباد از نیمه دوم فروردین ماه سال گذشته حفاری شد و همچنین خط چهارم قطار شهری مشهد نیز از خواجه ربیع تا جاده سرخس در مسیرهای میدان شهدا، حرم مطهر رضوی و قلعه ساختمان در حال اتمام است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار