مدیرکل اقتصادی استاندار خراسان رضوی؛
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌المللی استاندار خراسان رضوی گفت: با استفاده از ۲۴میلیارد تومان بودجه ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات یارانه‌دار در خراسان رضوی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶ 14 November 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ علی رسولیان اظهار داشت: با توجه به خواسته واحدهای اقتصاد در حوزه کاهش سود بانکی مقرر شده که دولت معادل 24 میلیارد تومان به عنوان یارانه به بانک‌های استان ابلاغ شود.

وی بیان کرد: این میزان برای 600 میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده و در این حوزه 15 بانک فعال در خراسان رضوی همکاری دارند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی ادامه داد: تمام دستگاه‌هایی که بنا است از این تسهیلات استفاده داشته باشند موظف هستند تا پایان هفته جاری تفاهم نامه مربوط به این مسئله را با بانک‌های عامل منعقد کنند.

رسولیان خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که برای دریافت این میزان  تسهیلات یارانه‌دار معرفی شده‌اند در حوزه‌های گردشگری، صنعت و معدن و کشاورزی بوده‌اند و هم اکنون مشکلی برای ارائه آنها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تعهد ایجاد اشتغال در استان خراسان رضوی برای امسال، 160 هزار عدد بوده است، تصریح کرد: تسهیلات یارانه‌دار کنونی در راستای اجرایی شدن همین هدف در استان خراسان رضوی توزیع می‌شود.
منبع؛ تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار